دادستان درباره خرید زمین در این مناطق هشدار داد

اقتصادنیوز دوشنبه 30 مهر 1403 - 16:55
اقتصادنیوز: معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی نسبت به تبلیغاتی پیرامون خرید زمین در اراضی «ایلیا» هشدار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فرزاد بهشتی روز دوشنبه از اجرای عملیات پیشگیرانه در خصوص انتشار خبری با موضوع پروژه احداث شهرک جدید به نام ایلیا، شهر نمونه جهت زندگی استاندارد، در مجاورت شهر مشهد به مساحت ۲۵ هزار هکتار خبر داد.

وی بیان کرد: این شهرک در محدوده روستای تیمورآباد جاده سرخس توسط برخی از اشخاص حقیقی و حقوقی سودجو در رسانه های عمومی و تبلیغات گسترده ای دارد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد و رییس دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی در این باره اظهار کرد: در راستای سیاست های شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان به جهت برخورد قاطع با اشخاصی که بدون مجوز قانونی، اقدام به تصرف و تجاوز به اراضی و املاک دولتی می کنند، اعلام می شود که شهرکی با مشخصات اعلامی وجود خارجی نداشته و صورتی موهوم دارد.

بهشتی گفت: تاکید می شود شهروندان از سرمایه گذاری در مواردی که به صورت قانونی، مجوزی جهت ساخت و توسعه ندارند به طور جدی پرهیز کرده تا در آینده از تبعات خرید و مشارکت در آن متضرر نشوند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.