بالاخره احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صادر می شود

همشهری آنلاین دوشنبه 30 مهر 1403 - 16:59
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی کشوری، تأمین اجتماعی و صندوق فولاد از آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین،‌ احمد میدری که برای تشریح جزئیات تصویب آئین‌نامه اخیر دولت در مورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور یافته بود، گفت: برابر قانون بازنشستگان صندوق‌های کشوری، تأمین اجتماعی و فولاد مشمول متناسب‌سازی حقوق می‌شوند.

به گفته وی، حدود ۷ میلیون بازنشسته مشمول متناسب‌سازی حقوق هستند.

وی افزود: روز گذشته آئین‌نامه در دولت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و ابهامات پیرامون آن در مورد نحوه اجرا تعیین تکلیف و تصویب شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بر اساس جدول تهیه شده از سوی سازمان اداری استخدامی باید متناسب‌سازی بازنشستگان کشوری صورت می‌گرفت، افزود: این جدول شب گذشته نهایی و ارسال شد و صندوق بازنشستگی کشوری ظرف ۴۸ ساعت تمام احکام جدید را صادر خواهد کرد.

میدری درباره بازنشستگان تأمین اجتماعی توضیح داد: بر اساس قاعده حقوق در زمان بازنشستگی متناسب‌سازی از آبان ماه اجرا می‌شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.