ببینید| شادمهر راستین: بازیگران مطرح این روزهای سینما به گریمورها چه می‌گویند

خبرآنلاین دوشنبه 30 مهر 1403 - 17:02
هم‌زمان با روز سینما و به مناسبت پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، «شادمهر راستین» منتقد و فیلمنامه‌نویس، «محمود کلاری» فیلم‌بردار، «محمدمهدی عسگرپور» رئیس هیات مدیره خانه سینما، «سید محمد بهشتی» رئیس سابق بنیاد سینمایی فارابی با حضور علاقه‌مندان در خبرآنلاین «آسیب‌های سینمای ایران» را بررسی کردند. شادمهر راستین در این نشست گفت: بازیگران مطرح این روزهای سینما به گریمورها می‌گویند چهره ما را تغییر ندهید تا مردم ما را به جا بیاورند، در حالی که آقایان انتظامی و نصیریان می خواستند هر فیلم با فیلم دیگر گریمی متفاوت داشته باشند تا نقش دیده شود.

در این مراسم کتاب «داریوش خنجی» نوشته «جردن مینزر» نیز رونمایی شد که سرفصلی برای گفت‌وگوی میهمانان درباره ویژگی‌های صنعت سینمای جهان و شرایط کاری، مالی و قانونی آن و اختلافاتش با سینمای ایران مورد بررسی قرار گرفت.

۵۷۵۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.