من همه چیزتان را می‌دانم!/ آنچلوتی جواب اقدام عجیب دورتموند را داد

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 17:03
کارلو آنچلوتی در واکنش به تمرین نکردن دورتموند در برنابئو از ترس جاسوسان رئال جواب جالبی داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در برنابئو میزبان دورتموند از هفته سوم لیگ قهرمانان است. تکرار فینال فصل گذشته که کهکشانی ها با دو گل برنده شدند. رئال از دو بازی قبلی خود یک برد داشته و یک بازی را نیز باخته است. قبل از ال کلاسیکو رئال به برد در بازی فردا نیاز مبرم دارد.

کارلو آنچلوتی در مورد بازی با دورتموند گفت: «در بروسیا اول از همه مربی و همچنین چند بازیکن تغییر کرده است. آنها همان ایده فوتبال را حفظ کرده اند و تیمی فشرده در کارهای دفاعی هستند که با کیفیت فردی و تیمی خوبی بازی می کند. دورتموند تیمی است که برای پیروزی برابر آن باید 100 درصد عالی بازی کنید.»

دورتموند از ترس جاسوسان در برنابئو تمرین نمی کند: «فوتبال تغییر کرده است. شما همه چیز را در مورد تیم رقیب می دانید زیرا می توانید تمام بازی هایی که آنها انجام می دهند را ببینید. هیچ رازی وجود ندارد. من اطلاعات کافی برای ارزیابی تیم رقیب دارم.»

2097110

از 1 تا 100 این رئال مادرید را چطور می بینید؟ «ما در 100 درصد فرم همیشگی نیستیم، البته نتایج خوبی کسب کرده ایم.»

سبک بازی راک اند رول رئال: «من این را می خواهم. یک بازی رفت و برگشتی و سریع برای ما خوب است. ما در ارائه بازی هایی با مالکیت و کنترل زیاد مشکل بیشتری داریم زیرا بازیکنانی مناسب برای بازی در فضاهای کوچک نداریم، بلکه آنها می توانند از ویژگی های خود در زمین باز استفاده کنند. سپس ما باید روی دفاع بهتر تمرکز می کنیم و این نکته کلیدی است. همان سبکی که سال گذشته بازی کردیم. ما روی تقویت تیم کار می کنیم.»

بلینگام هنوز گل نزده و برابر سلتا در سمت راست بازی کرد. آیا او را ناامید می بینید؟ «من از جود راضی هستم. او در زمین می جنگد و بازیکن فداکاری است. من کاملا از بازی بلینگام رضایت دارم. بله، او مثل فصل قبل گل نزده، اما این شگفتی نیست. معتقدم گل هایی که پارسال زد، شگفت انگیز بودند. ما کمبودی از بابت گل های بلینگام نداریم، زیرا بازیکنان بسیار با استعدادی در فاز تهاجمی خود داریم.»

2091214

در مستند لوئیس انریکه او در حال صحبت با امباپه دیده شد که می خواهد بیشتر پرس کند. شما چنین انتظاری از امباپه دارید؟ «بگذارید او گل بزند. من ترجیح می دهم او گل بزند تا پرس کند. من از امباپه همان چیزی را می‌خواهم که از بنزما می خواستم. در موقعیت خوبی قرار داشته باشد، باهوش باشد و پس از بازیابی توپ، یک انتقال سریع انجام دهد.»

مودریچ را چطور می بینید؟ آیا او فردا می تواند از ابتدا بازی کند؟ «مودریچ یک بازیکن منحصر به فرد است. او تجربه ای بالا و کیفیت بی نظیری در کار با توپ، خلق موقعیت و ایجاد نظم در بازی ها دارد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.