قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری انجام شد

مشرق نیوز دوشنبه 30 مهر 1403 - 17:23
قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری روز دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل، رئیس هیات‌ مدیره، مدیران بانک گردشگری و ناظران رسمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، بانک گردشگری در راستای اهداف و سیاست‌های کلان خود مبنی بر اشاعه و ترویج سنت نیکو و پسندیده قرض‌الحسنه و ایجاد بستر و زمینه‌ای مساعد برای مشارکت عموم هموطنان در این امر خیر و معنوی، جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی خود را برگزار کرد.

قرعه‌کشی این دوره از جشنواره که با توجه به استقبال مشتریان بانک گردشگری تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳ تمدید شده بود، روز ۳۰ مهر ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل، رئیس هیات‌مدیره و مدیران بانک گردشگری و نمایندگانی از بانک مرکزی، دادستانی کل کشور و صداوسیما برگزار شد.

قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری انجام شد

۵۰ جایزه نقدی به ارزش ۲۵۰۰ میلیون ریال، ۵۰ کمک هزینه سفر حج عمره، ۵۰ کمک هزینه سفر به دور ایران، ۵۰ سکه تمام بهار آزادی، ۵۰ شمش طلای ۱۰ گرمی، ۷۰ نیم سکه بهار آزادی، ۸۰ ربع سکه بهار آزادی، ۲۰۰ کمک هزینه خرید صنایع دستی و هزاران جوایز این دوره قرعه‌کشی بانک گردشگری بود که به برندگان اهدا شد.

لازم به ذکر است نتایج این قرعه‌کشی از طریق پیامک به برندگان جوایز اعلام خواهد شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.