استفاده ۱۰۰ درصدی از کالاهای داخلی در تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های

خبرگزاری مهر دوشنبه 30 مهر 1403 - 17:26
مدیربازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این که تولیدکنندگان بازوی توانمند تولید پایدار هستند، گفت: این مجموعه در بازه تعمیرات اساسی امسال به‌صورت ۱۰۰ درصدی از کالاهای داخلی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید حیدری در نشست کارگروه علمی، تخصصی بازرگانی و تأمین کالا در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی که به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد، بیان کرد: تداوم و پایداری تولید در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و دیگر شرکت‌های پتروشیمی و … از نتایج اقدام‌های علمی و مهم مدیریت زنجیره تأمین است.

وی ادامه داد: اقدام‌های شایسته‌ای از سوی واحدهای بازرگانی برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود و با برگزاری همایش بازرگانی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به‌دنبال بررسی چالش‌ها و مدیریت دانش و انتقال تجربه با دیگر مدیران بازرگانی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور هستیم.

مدیر بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه تولید پایدار این مجموعه با بازوی توانمند سازندگان داخلی گره‌خورده و انتظار داریم این روند شکوفایی تداوم داشته باشد، تصریح کرد: این مجموعه از ابتدای امسال تا کنون و در بازه تعمیرات اساسی به‌صورت ۱۰۰ درصدی از کالاهای داخلی استفاده کرده است.

توسعه همکاری مجتمع گاز پارس جنوبی با پارک علم و فناوری خلیج فارس

رحمان دشتی، رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس نیز در این نشست گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی همکاری سازنده‌ای با پارک علم و فناوری خلیج فارس دارد و تا کنون به دستاوردهای مطلوبی در این حوزه رسیده‌ایم.

وی اظهار کرد: دومین همایش بازرگانی و تأمین کالا در صنعت، گاز و پتروشیمی ایران بهمن ۱۴۰۳ با حضور متخصصان حوزه بازرگانی و مدیران ارشد صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به‌عنوان قطب توسعه انرژی و ساخت داخل ایران برگزار خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.