روس‌ها و هلندی‌ها تماشاگران ویژه تقابل استقلال و النصر/ استقلال رکورد پخش زنده را شکست

خبرورزشی دوشنبه 30 مهر 1403 - 17:40
جدال استقلال و النصر عربستان بازتاب تلویزیونی بسیار وسیعی در سراسر جهان خواهد داشت.

به گزارش خبرورزشی، استقلال در حالی به مصاف النصر عربستان خواهد رفت که این بازی به خاطر حضور کریستیانو رونالدو مورد توجه بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی جهان قرار گرفته و همین مساله موجب خواهد شد تا تعداد مخاطبان آن به طرز قابل ملاحظه‌ای زیادتر از سایر دیدارهای آسیایی نماینده کشورمان باشد.

تا عصر دوشنبه ۱۷ شبکه تلویزیونی (البته غیر از شبکه ۳ ایران و تلویزیون عربستان) برای پخش مستقیم مسابقه مذکور ابراز تمایل کرده بودند که تا اینجای کار برای استقلال یک رکوردشکنی در عرصه پخش زنده لیگ نخبگان محسوب می شود و هیچ بعید نیست طی ساعات آینده بر میزان این کانال‌ها افزایش یابد.

نکته جالب توجه اینجاست که یکی از شبکه‌های مطرح تلویزیون هلند و همچنین یکی از کانال‌های ورزشی تلویزیون روسیه نیز امتیاز پخش زنده بازی استقلال- النصر را خریداری کرده‌اند. اتفاقی که قطعاً به خاطر حضور کریستیانو رونالدو صورت گرفته است.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.