جنگ روانی جدید اسرائیل با کیف همسر سنوار ؛ ماجرا چیست ؟

پارس نیوز دوشنبه 30 مهر 1403 - 17:50
با تبدیل شدن شهید سنوار به نماد مقاومت پس از شهادت، اشغالگران جنگ روانی را علیه خانواده وی به راه انداختند.

 

به گزارش پارس نیوز به نقل از  همشهری آنلاین: پس از گاف بزرگ رسانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی در انتشار آخرین لحظات پیش از شهادت یحیی سنوار رهبر حماس که باعث شد تا این مبارز بزرگ مقاومت فلسطین به یک اسطوره تبدیل شود، تیم رسانه‌ای ارتش صهیونیستی جنگ روانی را علیه رهبر شهید حماس و خانواده وی کلید زدند.

در یکی از اقدامات، آفیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، با انتشار تصاویری از یحی سنوار و خانواده او در تونل‌های غزه ساعاتی پیش از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، مدعی شد که کیف همسر شهید سنوار از برندی معروف بوده و ۳۲ هزار دلار آمریکا ارزش داشته است، آنهم در شرایطی که فلسطینی‌ها گرسنه‌اند.

شبکه الجزیره با راست آزمایی این ادعا نوشته: بعد از بررسی و مقایسه تصاویری که ادرعی و صفحات اسرائیلی منتشر کرده‌اند مشخص شد که واقعیت کاملا متفاوت است و کیف همسر سنوار با کیف برند مورد ادعا از نظر جزئیات و ظاهر، تفاوت دارد.

در این گزارش آمده: با دقت در تصاویر می‌توان متوجه تفاوت در شکل و طراحی دو کیف شد چون کیف برند معروف با دوخت و خطوط جانبی روشن و یک شکل مستطیلی خاص کاملا با کیف همسر سنوار متفاوت است. همچنین با دقت بیشتر می توان یک قطعه آهنی شکل را در گوشه کیف همسر سنوار دید که چنین قطعه‌ای در تصاویر واضح منتشر شده از کیف‌های شرکت برند شناخته شده وجود ندارد.

کیف همسر سنوار چقدر قیمت داشت ؟

کیف همسر سنوار چقدر قیمت داشت ؟

کیف همسر سنوار چقدر قیمت داشت ؟

کیف همسر سنوار چقدر قیمت داشت ؟

کیف همسر سنوار چقدر قیمت داشت ؟

کیف همسر سنوار چقدر قیمت داشت ؟

 

 

 

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.