بازگشت توتی به مستطیل سبز؟ اسطوره رم در آستانه تصمیم گیری بزرگ

عصر ایران دوشنبه 30 مهر 1403 - 17:51
فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم، احتمال بازگشت به دنیای فوتبال را رد نکرد. او که در مصاحبه اخیر خود به این موضوع اشاره کرده، گفته است برخی باشگاه‌های سری آ به او پیشنهاد داده‌اند و او در حال بررسی این موضوع است.

ستاره اسبق و بازنشسته تیم ملی ایتالیا و اسطوره باشگاه آ.اس رم احتمال بازگشت به مستطیل سبز را رد نکرد.

به گزارش ایرنا، فرانچسکو توتی، اسطوره باشکاه آ.اس رم ایتالیا می‌گوید که احتمال دارد به عنوان بازیکن به مستطیل سبز بازگردد.

توتی در این‌باره گفت: در زندگی هرگز نمی‌توان گفت «هرگز»! در گذشته بازیکنانی بودند که چند سال پس از بازنشستگی به میادین بازگشتند.

وی افزود: برای بازی در سری‌آ باید خیلی خوب تمرین کنم. برخی باشگاه‌های سری‌آ به‌تازگی با من تماس گرفته‌اند. این اتفاق یک ماه پیش افتاد و فکری را در سرم انداخت! به خودم گفتم که «چطور می‌شود که بعد از این همه سال، آنها همچنان مرا می‌خواهند؟ ظرف ۲ ماه آماده خواهم شد.

توتی ۷۸۶ بار با پیراهن زردوقرمزهای رم به میدان رفت و به باور شمار زیادی، بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه بوده است. او که در سال ۲۰۱۷ کفش‌های خود را آویخت، با همراه رم یک بار سری‌آ، دوبار جام حذفی ایتالیا و در پیراهن لاجوردی‌پوشان ایتالیا، در تابستان ۲۰۰۶ جام جهانی را بالای سر برد. 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.