حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی

صدا و سیما دوشنبه 30 مهر 1403 - 17:57

حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ساخت داخل نفت،گاز و پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی، این فرصت را به فروشندگان فناوری می‌دهد تا ایده‌ها و فناوری‌های خود را به معرض نمایش بگذارند و برای آنها بازاریابی کنند، همچنین این امکان نیز وجود دارد که متقاضیان فناوری نیز تقاضا‌های خود را مطرح کرده و به این صورت قدرت انتخاب بیشتری در بین گزینه‌ها داشته باشند.
در این نمایشگاه، شرکت‌های دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به عرضه آخرین محصولات و دستاورد‌های فناورانه خود می‌پردازند.
شرکت‌های دانش‌بنیان‌های متقاضی حضور در این نمایشگاه، تا روز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۸۷۱۲۵۹ داخلی ۱۱۰ تماس بگیرند.
یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناور در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی غرفه است.
هشتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی از ۲۵ تا ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۳ در پارس جنوبی- عسلویه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.