ماسک کلوپ بر چهره اشلوت؛ لیورپول با سرمربی جدید هم می‌درخشد

عصر ایران دوشنبه 30 مهر 1403 - 18:01
کاریکاتوری جالب از سوی بلیچر ریپورت، آرنه اشلوت را با ماسک یورگن کلوپ نشان می‌دهد. این کاریکاتور به خوبی نشان می‌دهد که اشلوت توانسته است سبک بازی و موفقیت‌های کلوپ را در لیورپول حفظ کند.

آرنه اشلوت به قدری شروعی عالی در لیورپول داشته که بسیاری کلوپ را فراموش کرده‌اند!

به گزارش فارس، 11 بازی، 10 برد و صدرنشینی در لیگ برتر انگلیس. این آمار درخشان لیورپولِ اشلوت در ابتدای حضورش به عنوان جانشین کلوپ است. 

اشلوت به قدری در جایگاه سرمربیگری لیورپول خوب کار کرده که یاد کلوپ به این زودی فراموش شده و برخی رسانه‌ها نیز او را خودِ کلوپ می‌نامند.

بلیچر ریپورت در کاریکاتوری جالب، اشلوت را همان کلوپ دانست. این رسانه آمریکایی نوشت، برد مقابل چلسی در آنفیلد، صدرنشینی در ماه اکتبر و حرکات جنون آمیز در کنار خط، همه این‌ها به این معناست که سنت کلوپ در لیورپول همچنان پابرجاست.

ماسک کلوپ بر چهره اشلوت؛ لیورپول با سرمربی جدید هم می‌درخشد

این رسانه کاریکاتوری از ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول و سرمربی جدید آنها کشید. به طوری که اشلوت ماسک یورگن کلوپ را به صورت زده است!

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.