به امارات آمده‌ایم برای پیروزی / انزونزی: فردا یک جنگ زیبا خواهیم داشت!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 18:07
استیون انزونزی می گوید که انتظار یک بازی رقباتی را مقابل الشارجه خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان و الشارجه فردا در شرایطی به مصاف هم می روند که وضعیت نزدیکی در جدول رده بندی دارند. تیم اماراتی با یک پیروزی و یک تساوی چهار امتیازی است و زردپوشان اصفهانی نیز با یک برد و یک شکست، سه امتیاز به دست آورده اند.

نشست خبری پیش از این بازی برگزار شد که ستاره نامدار سپاهان، استیون انزونزی، به همراه ژوزه مورایس در محل برگزاری کنفرانس خبری حاضر شد و گفت: فردا مقابل حریف باکیفیتی به میدان می‌رویم

استیون انزونزی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شارجه امارات گفت: بازی سختی در پیش داریم؛ می‌دانیم تیم حریف یک امتیاز بیشتر از ما دارد اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی درباره مکان برگزاری بازی نیز اضافه کرد: این بازی یک مسابقه دور از خانه به شمار می‌رود که یک بازی رقابتی است.

2090736

او با تأکید بر اظهارات مورایس اضافه کرد: همانطور که مربی گفت، تلاش خود را به کار می‌بریم که در این بازی به پیروزی برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

ستاره سپاهان درباره کیفیت بازیکنان حریف اماراتی نیز توضیح داد: بازیکنان باکیفیتی دارند و ما فیلم‌های زیادی از آن‌ها دیدیم؛ آن‌ها بازیکنان خوبی دارند علی‌الخصوص بازیکنان تهاجمی خوبی دارند.

انزونزی در پایان گفت: قبلاً هم گفتم که فردا بازی سختی است اما ما نیز سپاهان هستیم و کیفیت خوبی داریم؛ مطمینم فردا یک جنگ خیلی خوب و بازی خیلی خوبی خواهیم داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.