بازگشت نیمار؛ تهدیدی برای آرامش الهلال؟

فرارو دوشنبه 30 مهر 1403 - 18:07
رسانه عربی معتقد است ستاره برزیلی ممکن است به غول آسیا ضرر برساند.

نیمار، پس از یک دوره طولانی مصدومیت به تمرینات الهلال بازگشته است. اما بازگشت این ستاره پرحاشیه، از نظر رسانه عربی الکوره، زنگ خطر را برای کادر فنی و هواداران این تیم به صدا درآورده است.

نیمار سال گذشته در انتقالی رکوردشکن و با مبلغ 90 میلیون یورو از پاری سن ژرمن به الهلال پیوست اما طی 1 سال گذشته تنها در 5 بازی به میدان رفته و اکثر بازی‌های آبی‌های عربستان را از دست داده است.

رسانه عربی الکوره در گزارشی، از احتمال ایجاد آشفتگی در رختکن الهلال پس از بازگشت نیمار خبر داده است. به گفته این رسانه، نیمار در گذشته نیز در تیم‌های قبلی خود با ایجاد اختلاف و درگیری‌های لفظی، آرامش تیم را بر هم زده است.

رسانه عربی می‌گوید الهلال تحت هدایت ژرژ ژسوس که در غیبت نیمار به ثبات و موفقیت رسیده، حالا با چالش بزرگی روبرو است. بازگشت ستاره برزیلی می‌تواند نظم و انضباط حاکم بر تیم را به هم زده و به عملکرد تیم لطمه بزند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.