یک شهید در پی انفجار خودرو در دمشق | ویدئو

همشهری آنلاین دوشنبه 30 مهر 1403 - 18:23
در پی انفجار یک خودرو در دمشق، منابع از شهادت یک تن خبر می‌دهند. رسانه‌ها از شنیده‌شدن صدای انفجار قوی بر اثر این حمله خبر دادند.

به گزارش همشهری آنلاین، خبرنگار المیادین در دمشق امروز دوشنبه گزارش کرد یک خودرو در منطقه المزه در دمشق مورد حمله قرار گرفت.

رسانه‌ها همچنین از شنیده‌شدن صدای انفجار قوی بر اثر این حمله خبر دادند.

منابع سوری اعلام کردند که در پی هدف قرار گرفتن خودرو در اطراف محل مراسم عزاداری شهادت یحیی السنوار در محله المزه، یک تن به شهادت رسیده است.

خبرنگار المیادین در دمشق گزارش کرد: این خودرو در نزدیکی هتلی در محله المزه پارک شده بود و احتمال می‌رود که عامل انفجار آن بمبی باشد که دضر آن کار گذاشته شده بود.

خبرنگار المیادین گزارش کرد: سرویس‌های امنیتی سوریه در محل انفجار خودرو در نزدیکی هتل «گلدن مزه» در پایتخت سوریه، یک حلقه امنیتی ایجاد کردند.

این در حالی است که شبکه الاخبار سوریه گزارش داده یک حمله با موشک هدایت‌شونده یک خودرو در محله المزه دمشق را هدف قرار داده است.

صابرین نیوز از جان‌باختن یک نفر در انفجار خودرو در دمشق خبر داده است.

یک شهید در پی انفجار خودرو در دمشق | ویدئو

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.