با اولین بازی آسیایی سرلک و سورپرایز گاریدو/ ترکیب پرسپولیس مقابل السد مشخص شد

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 18:24
کارلوس گاریدو برای سومین بازی تیمش در لیگ نخبگان برنامه ویژه‌ای را با توجه به غیبت چند مهره تاثیرگذارش شکل داده است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در سومین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا در دوحه مقابل السد قرار خواهد گرفت و امیدوار است طلسم عدم پیروزی در این رقابت‌ها را مقابل حریف سرسخت خود بشکند.

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در این بازی حساس چند مهره کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت؛ محمدحسین کنعانی زادگان و ایوب العملود در خط دفاعی به دلیل مصدومیت غایب هستند و اوستون اورونوف مهره تکنیکی و خلاق این تیم در خط میانی نیز به دلیل مصدومیت تیمش را در قطر همراهی نکرده است. سعید صادقی نیز با نظر گاریدو در این بازی حاضر نیست تا غیبت مهره‌های این تیم به چهار نفر برسد.

ترکیب پرسپولیس برابر السد قطر:
-  الکسیس گوندوز
-  فرشاد فرجی
-  گئورگی گولسیانی
-  مرتضی پورعلی گنجی
-  میلاد محمدی
-  میلاد سرلک
-  مسعود ریگی
-  امید عالیشاه
-  وحید امیری
-  لوکاس ژوائو
-  علی علیپور

2097827

روی نیمکت پرسپولیس نیز در این بازی نفراتی مثل محمد خدابنده لو، عیسی آل کثیر، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و ... حاضر خواهند بود و باید دید در جریان این بازی به کدامیک از آنها فرصت بازی خواهد رسید.

2097828

نکات ویژه:
-  الکسیس گوندوز علیرغم نمایش چشمگیر طی دو بازی اخیر این تیم در لیگ نخبگان هنوز موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش برابر رقبای آسیایی نشده است و امشب نیز کار سختی مقابل السد پیش رو خواهد داشت و باید دید موفق به انجام این ماموریت خواهد شد یا خیر. 
-  مرتضی پورعلی گنجی مدافع میانی سرخ‌ها بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به ترکیب تیمش بازگشته و مقابل السد قطر قرار خواهد گرفت. تیمی که سابقه بازی در آن را در کارنامه دارد. 
-  لوکاس ژوائو علیرغم نمایش فنی مناسبی که داشته تا این لحظه موفق به ثبت گل در ترکیب این تیم نشده است و هواداران این تیم بی صبرانه در انتظار رونمایی از اولین شادی گل او هستند. 
-  علی علیپور با دو گل زده برترین گلزن پرسپولیس در تقابل با السد محسوب می‌شود و باید دید در بازی امشب قادر خواهد بود آمار فردی خود را ارتقا دهد یا خیر.
-  از آخرین تقابل دو تیم نفراتی مثل میلاد سرلک، امید عالیشاه و وحید امیری و همچنین علی علیپور سابقه بازی مقابل این حریف را در کارنامه دارند. 
-  آخرین حذف پرسپولیس بعد از پنالتی از دست رفته گئورگی گولسیانی رقم خورد و این مدافع گرجستانی اکنون امیدوار است خیلی زود خاطره آن جدال را از ذهن هوادارانش پاک کند. بهترین گلزن خارجی پرسپولیس در این بازی موفق به گلزنی خواهد شد؟

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.