ارقام فضایی صحت ندارد - اختصاصی / واکنش مدیرعامل استقلال به قرارداد 120 میلیاردی!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 18:29
منتشر شدن سند مالی مربوط به قرارداد رامین رضاییان حسابی سر و صدا به پا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان به عنوان بزرگترین بمب تابستانی امسال فوتبال ایران، از سپاهان راهی استقلال شد. بازیکنی که سابقه حضور در پرسپولیس و کسب قهرمانی های متعدد با این باشگاه را در کارنامه دارد و پیوستن او به تیم رقیب، با واکنش های منفی گسترده ای در میان قرمزپوشان همراه بود.

رضاییان تا به امروز تمام تمرکز خود را روی فوتبال گذاشته و با پرهیز از درگیر شدن با هر گونه ای حاشیه ای، به دنبال مثمر ثمر بودن برای استقلال است. با این حال، در فاصله 24 ساعت تا برگزاری بازی با النصر، انتشار دیرهنگام تصویری از اسناد مالی باشگاه، سر و صدای زیادی به پا کرد.

در واقع در تاریخ 18 مهرماه بود که باشگاه استقلال طبق روال عادی و براساس قوانین سازمان بورس و اوراق بهادار، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 31 تیر ماه 1403 (حسابرسی نشده) را در سامانه کدال بارگذاری کرد اما اکنون و پس از دوازده روز از زمان انتشار این اسناد، برگه مربوط به رقم قرارداد رامین رضاییان حسابی سر و صدا به پا کرده بود.

یکی از روزنامه های ورزشی با انتشار تصویری از این برگه و تیتر "ابهام در قرارداد رامین رضاییان با افشای پیش‌پرداخت ۳۵ میلیارد تومانی"، نوشت چنانچه این پیش پرداخت به اندازه نصف قرارداد رامین بوده باشد، این بدان معناست که رضاییان با استقلال قراردادی 70 میلیاردی انعقاد کرده و چنانچه این رقم پیش پرداخت، 30 درصد از مبلغ قرارداد او بوده باشد، در نتیجه یاغی جدید فوتبال ایران قراردادی 120 میلیاردی با آبی ها امضا کرده است.

2097832

ارقامی که در نگاه اول نیز مشخص بود طرح ادعای آنها نمی تواند صحیح باشد. با این حال، پیگیری های خبرنگار ورزش سه از فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال نشان می دهد که ادعای این روزنامه ورزشی اشتباه بوده و رقم 35 میلیارد، کل رقم قرارداد رضاییان بوده است.

سمیعی به ورزش سه می گوید که کل رقم مربوط به رامین رضاییان همان عدد 35 میلیارد است و انتشار شایعات پیرامون ارقام فضایی مربوط به این بازیکن و باشگاه استقلال صحت ندارد.

طی روزهای اخیر، رامین رضاییان مورد هجمه های زیادی در فضای مجازی قرار گرفته و در فاصله 24 ساعت تا برگزاری بازی با النصر، انتشار سندی که از زمان بارگذاری آن دوازده روز می گذرد، کمی عجیب به نظر می رسد.

2097834

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.