اطلاعیه مراسم ختم سراسری قرآن کریم برای گرامیداشت شهدای جبهه‌ی مقاومت

صدا و سیما دوشنبه 30 مهر 1403 - 18:51


* اطلاعیه مراسم ختم سراسری قرآن کریم برای گرامیداشت شهدای جبهه‌ی مقاومت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اطلاعیه دعوت شورای هماهگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضى نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا


مردان خدا، جان‌های خود را در راه ایمان نهاده و با ایستادگی و پایداری، درس و رسم مقاومت آموختند.

فرمانده شجاع و قهرمان ، شهید «یحیی سنوار»، از جمله آن مردان جاودانه‌ای است که با ایمان راسخ و مجاهدت بی‌وقفه و شهادت اسطوره‌وار در کربلای غزه، منبعی الهام‌بخش و پویا برای جبهه‌ی گسترده‌ی مقاومت و مسیری روشن از ایستادگی در برابر ظلم و استکبار جهانی ترسیم و در حالی که تا آخرین نفس می‌جنگید، به دست شقی‌ترین دشمن به شهادت رسید و آسمانی شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همزمان با هفتمین روز شهادت زنده‌ی جاوید شهید یحیی سنوار و شهدای مقاومت، از عموم مردم مؤمن ایران اسلامی دعوت می‌نماید فردا سه‌شنبه اول آبان پس از اقامه‌ی نماز جماعت پر فیض مغرب و عشاء، با حضور در مساجد و حسینیه‌ها و تکایا، در مراسم ختم سراسری قرآن کریم برای شادی روح شهدای عزیز جبهه‌ی مقاومت شرکت فرمایند. این مراسم، فرصتی است تا با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم، ارواح پاک شهیدان مقاومت را گرامی و به این طریق، پیمان خود را با مسیر مقاومت تجدید نماییم.

حضور پرشور شما در این مراسم معنوی، پاسخی به ندای مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران است و بی‌شک، یاد و راه شهید یحیی سنوار و دیگر شهدای مقاومت همچون پرچمی برافراشته ، الهام‌بخش آزادی‌خواهان بوده و بر عزم ملت‌های مسلمان در دفاع از حق و مقابله با ظلم خواهد افزود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.