اوباما: ما به رئیس‌جمهوری نیاز داریم که مشکلات را حل کند، نه بدتر (ویدئو)

فرارو دوشنبه 30 مهر 1403 - 19:26
اوباما گفت: ترامپ در حمله به کامالا می‌گوید "تو چهار سال معاون رئیس جمهور بود و کاری نکردی، بابا، خودت هم چهار سال رئیس جمهور بودی. "

در گردهمایی انتخاباتی کامالا هریس در نوادا، باراک اوباما به شدت از سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ انتقاد کرد و او را به نداشتن برنامه واقعی برای حل بحران مهاجرت متهم کرد. 

اوباما تأکید کرد که ترامپ به‌جای حل مشکلات، با ایجاد تفرقه و ترس، به دنبال پیروزی در انتخابات است. او ضمن حمایت از هریس، وعده داد که او برای حل مشکلات و بهتر کردن زندگی مردم تلاش خواهد کرد

ترامپ در حمله به کامالا می‌گوید "تو چهار سال معاون رئیس جمهور بود و کاری نکردی، بابا، خودت هم چهار سال رئیس جمهور بودی. "

ترامپ و معاونش دوست دارند مهاجران را برای همه چیز مقصر بدانند.

ترامپ عمداً توافق کنگره برای امنیت مرز‌ها را خراب کرد، فقط برای اینکه بتواند این مشکل را در انتخابات بزرگ کند.

ما به رئیس‌جمهوری نیاز داریم که واقعاً به حل مشکلات و بهبود زندگی ما اهمیت می‌دهد، و این کاری است که کامالا هریس انجام خواهد داد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.