ساماندهی مدارس کانکسی تا پایان پاییز امسال

تابناک دوشنبه 30 مهر 1403 - 19:32

به گزارش «تابناک» به نقل از ایمنا؛ آموزش‌وپرورش اعلام کرد، اکبر ابراهیمی در دیدار با وزیر آموزش‌وپرورش ضمن قدردانی از زحمات انجام شده در نوسازی مدارس کشور برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی خیرساز اظهار کرد: خیران معتقدند وقف اموال در راه پربرکت مدرسه‌سازی از عنایت خداوند متعال است و به این جهت نیک‌اندیشان همراه نهضت مدرسه‌سازی برای تکمیل این طرح‌های نیمه تمام آمادگی کامل دارند.

وی با بیان اینکه عمر آدمی کمتر از آن است که بتواند همه اموال و زمان خود را در مسیر خیر هزینه و وقف کند، افزود: خیران بر این باورند که دانش‌آموزان باید در فضای آموزش‌وپرورشی رشد پیدا کنند، آموزش ببینند و جزو اندیشمندان و بزرگان کشور شوند و به این آب و خاک، خالصانه خدمت کنند تا این چرخه در جریان است، ثواب خیر در دنیا و آخرت برای بناکننده چنین فضایی در نزد خدای متعال نگاشته خواهد شد.

مشاور و نماینده وزیر آموزش‌وپرورش در جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور تصریح کرد: خیران با اندوخته‌های زیاد و کم، مایل به مشارکت در این امر خیر هستند و باید راه را برای همراهی آنان باز کنیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: طبق تعهدی که کردیم باید تا پایان پاییز سال جاری تمام مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز مستقل ساماندهی شود که تاکنون حدود ۵۰۰ فضا ساماندهی شده است.

علیرضا کاظمی، وزیر آموزش‌وپرورش نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همراهی خالصانه خیران مدرسه‌ساز، بر ایجاد زمینه تسهیل مشارکت خیران در امر مقدس مدرسه‌سازی تاکید کرد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.