تهران آماده برگزاری دومین سالگرد شهید آرمان علی وردی

صدا و سیما دوشنبه 30 مهر 1403 - 19:37

تهران آماده برگزاری دومین سالگرد شهید آرمان علی وردی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دبیر اجرایی مراسم سالگرد شهید آرمان علی وردی گفت: امسال هم در دومین سالگرد شهید آرمان عزیز دوستداران و ارادتمندان این شهید اراده نمودند برای زنده نگهداشتن آرمان این شهید مظلوم و غریب مراسم باشکوهی در محل شهادت وی برگزار کنند.

مرتضی متشرعی افزود:با توجه به مصادف شدن با شهادت فرماندهان مقاومت امسال مراسم رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و با شعار (آرمان روح الله آغاز نصرالله) همراه هست. 

دبیر اجرایی مراسم سالگرد شهید آرمان علی وردی گفت:همه دستگاه‌های اجرایی منطقه ۵ خادمین شهدا، مردم انقلابی و بیدار، ائمه جماعات،   بسیجیان، دانش آموزان، جوانان، خواهران، کسبه و اصناف و اهالی شهرک اکباتان و همه‌ی دوستداران آرمان عزیز در روز جمعه ۴ آبان ماه ساعت ۱۵ در خیابان ورزش محل شهادت این شهید گرد هم جمع می‌شویم.

مرتضی متشرعی افزود:این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و تلاوت قرآن واجرای گروه سرود بشری و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرهاشم حسینی و مداحی حاج سعید حدادیان و حاج امیر عباسی و کربلایی محمد حسین حدادیان همراه است و امسال برنامه زنده عطر عاشقی هم توفیق حضور دارد و اجرای برنامه می‌کند.

دبیر اجرایی مراسم سالگرد شهید آرمان علی وردی گفت: در مراسم دومین سالگرد شهید علی وردی چایخانه حضرت رضا (ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۵ برپا می‌شود، و موکب‌های پذیرایی، غرفه‌های فرهنگی و کودکان به میهمان خدمت رسانی می‌کنند.

مرتضی متشرعی افزود:خادمین شهید آرمان علی وردی با توجه به گذشت ۲ سال از شهادت این شهید عزیز درخواست رسیدگی جدی  پرونده و همچنین مجازات عوامل را خواهان هستند و تا شاید دردخانواده ایشان التیام پیدا کند. وی گفت:راه و هدف آرمان عزیز باعث شد هزاران جوان عاشق انقلاب و شهادت شوند و در این برهه زمانی راه آرمان به مقاومت حماس و حزب الله متصل است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.