یک نیمه کافی بود تا بفهمیم، خیابانیِ خوب، خیابانیِ ساکت است

برترین‌ها دوشنبه 30 مهر 1403 - 20:40
آقای خیابانی، آقای خیابانی نسبتا عزیز، کاش بفهمید در این شرایط نامساعد ایران، در این شرایط بی‌سابقه، ما اعصابمان را از سر راه گیر نیاورده‌ایم!

برترین‌ها: آقای خیابانی، آقای خیابانی نسبتا عزیز، کاش بفهمید در این شرایط نامساعد ایران، در این شرایط بی‌سابقه، ما اعصابمان را از سر راه گیر نیاورده‌ایم! کاش کاری که مناسب آن نیستید را ترک کنید، کاش به این مردم له شده از بی‌تدبیری‌ها لطف کنید‌ و بروید و هیچ نشانی هم از شما باقی نباشد.

یک نیمه کافی بود تا بفهمیم، خیابانیِ خوب، خیابانیِ ساکت است

الان سال ۷۶ نیست که با چهار جمله ناسیونالیستی بخواهید رگ غیرت این مردم مظلوم را متورم کنید. تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی خاک پاک ایران است و غلط می‌کند هر که بخواهد ادعای باطل داشته باشد از اروپا تا هر جای دیگری، اما برادر! خودت هم خوب می‌دانی با گفتن جمله "کشورهای کوچولوی منطقه" حقی از ما استیفا نمی‌شود، همان کوچولوها در تعامل با جهان هستند و سطح رفاهشان آرزوی ماست. ببینید تماشاچیانشان چه آرامشی دارند، برای کشوری که توان میزبانی مسابقات فوتبال را هم ندارد و میزبانی را از همان کوچولوها اجاره می‌کند، زیادی گنده‌گو هستید.

عملیات فریب مردم را متوقف کنید، سکوت کنید، شرایط این روزهای ما معلول عوامل بسیاری‌ست، سکوت کنید، سکوت کنید، سکوت کنید.

شما همان‌قدر که تلاش می‌کنید مسائل کلان را مبتذل کنید، همان‌قدر هم از فوتبال نمی‌فهمید، شما توپی که در دو متری دروازه‌بان را توقع دارید با شیرجه دفع شود، دومتر! ریاضی و فیزیک هم نمی‌فهمید، شما به مهاجمی که توی سر توپ زده، انگ قدم زدن در پارک می‌زنید. تمایلاتت را کنترل کن، نیازی نیست ۴گله کردن قطر را دم به دقیقه متذکر شوید، همان قطر اگر در مرحله‌ای حساس به تیم ملی می‌رسید، باز هم شکستمان می‌داد، سکوت کنید، فریب ندهید، کوچولو آن تفکری‌ست که مردم ما را عقب می‌خواهد. الان سال ۷۶ نیست، شعر و شعار منقضی شده است.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.