شرط صلاح برای تمدید قرارداد با لیورپول؛ فرعون در دو راهی مرسی ساید-ریاض

الف دوشنبه 30 مهر 1403 - 20:46
جزئیات خواسته‌های محمد صلاح ستاره اهل مصر برای تمدید قرارداد با لیورپول مشخص شد.

به گزارش ایرنا، محمد صلاح، وینگر مصری مانند چند فصل اخیر در موفقیت‌های لیورپول در این فصل نقش اساسی داشته و در ۱۱ بازی خود تاکنون ۷ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل داده است.

درخشش صلاح در شرایطی است که قرارداد این ستاره در مرسی ساید، در پایان این فصل تمام می‌شود و مدیران لیورپول به دنبال تمدید قرارداد با ستاره‌شان هستند.

در جریان مذاکرات صلاح و لیورپول، برخی از جزئیات درخواست‌های او برای ماندن در مرسی ساید مشخص شد.به گزارش Football Insider، صلاح ۳۲ ساله خواهان قرارداد ۳ ساله و تا تابستان ۲۰۲۷ با لیورپول است.

این خبر پس از گزارش های گابریل آگبونلاهور منتشر می‌شود که گفته شد صلاح با باشگاهی در لیگ برتر عربستان سعودی به توافق رسیده است.

با این حال، منابع فاش کردند که لیورپول از این خبر نگران نیست و قرمزها همچنان معتقدند که ترجیح صلاح برای ماندن در لیورپول است.

با این حال رقابت لیورپولی‌ها با عربستانی‌ها سخت خواهد بود. صلاح در عربستان از تابستان گذشته به عنوان یک هدف اصلی در نظر گرفته می‌شود، جایی که الاتحاد شاهد رد پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی این تیم به صلاح توسط لیورپول بود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.