کانون‌های مساجد بازوی توانمند اداره ارشاد اسلامی ساوه هستند

خبرگزاری مهر دوشنبه 30 مهر 1403 - 20:58
ساوه -رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: کانون‌های مساجد بازوی توانمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جوانمرد عصر دوشنبه در دیدار با کارکنان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ساوه اظهار کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان فعالان فرهنگی آتش به اختیار جبهه انقلاب هستند که با اقدامات و فعالیت‌های قابل توجه خود توانسته‌اند در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی نظام بویژه فرهنگ دینی گام بردارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه, ریشه عمده آسیب‌های اجتماعی را تضعیف باورهای دینی دانسته و بر هدفگذاری برنامه‌های فرهنگی بویژه برنامه‌های مساجد در راستای تقویت باورهای دینی تاکید کرد.

جوانمرد اجرای برنامه‌های جذاب برای نوجوانان و جوانان در مساجد با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان رشته‌های مختلف را گره‌گشا دانست و افزود: مساجد باید به محلی برای برگزاری بسیاری از فعالیت‌ها و برنامه‌های اجتماعی عمومی تبدیل شوند.

وی هماهنگی ارکان مساجد متشکل از کانون‌های مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و هیأت امنا مساجد با محوریت و رهبری امامان جماعت را مهمترین و مؤثرترین راهکار برای رونق بیشتر مساجد دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: کانون‌های مساجد بازوی توانمند ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و از همه فعالان فرهنگی مساجد انتظار می‌رود تا این ارگان فرهنگی را در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام و انقلاب یاری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.