سامی خدیرا اشتوتگارت را به یوونتوس ترجیح داد!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:03
سامی خدیرا، هافبک سابق تیم ملی‌ آلمان در ورزشگاه آلیانز حاضر شده و تمرین اشتوتگارت را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار یوونتوس و اشتوتگارت از هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز، سامی خدیرا، هافبک سابق تیم ملی آلمان که سابقه حضور در هر دو تیم را دارد، در آخرين تمرین اشتوتگارت حاضر شد که این موضوع چندان خوشایند هواداران یوونتوس قرار نگرفته است.

جالب آنکه خدیرا به یک اندازه برای هر دو تیم بازی کرده است. او ۹۸ بار برای یوونتوس در سری آ به میدان رفت و ۹۹ بازی را نیز در دوران جوانی در ترکیب اشتوتگارت تجربه کرد.

البته که خدیرا متولد اشتوتگارت است و ۹ سال را در آکادمی این باشگاه پشت سر گذاشته است. او نخستین بازی رسمی خود در بوندسلیگا را نیز سال ۲۰۰۶ با پیراهن اشتوتگارت انجام داد و به همین این جهت احتمالا بیشتر علاقمند به موفقیت اشتوتگارت برابر یوونتوس باشد.

با این حال، هواداران یوونتوس چندان منفی به حضور او در تمرین تیم رقیب نشان نداده اند و اتفاقا از بازگشت هافبک سابق شان در ایتالیا خوشحال شدند.

یکی از صفحات هواداری یوونتوس در توئیتر با انتشار ویدئو حضور‌ خدیرا در تمرین یوونتوس نوشت:" سامی خدیرا اینجاست، به ایتالیا خوش آمدی!"

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.