پیولی: بازی سختی مقابل تیم خوب استقلال داریم

برترین‌ها دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:04
سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال النصر بازی تیمش برابر استقلال در لیگ نخبگان آسیا را دشوار توصیف کرد.

تسنیم: سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال النصر بازی تیمش برابر استقلال در لیگ نخبگان آسیا را دشوار توصیف کرد.

پیولی: بازی سختی مقابل تیم خوب استقلال داریم

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و النصر عربستان از ساعت 19:30 فردا شب (سه‌شنبه) در دور سوم دیدارهای گروه غرب لیگ نخبگان آسیا در شهر دبی (امارات) به مصاف هم خواهند رفت.

استفانو پیولی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال النصر ریاض درباره دیدار برابر استقلال گفت: بازی سختی برابر تیم خوبی (استقلال) پیش رو داریم. ما با کسب بردهای متوالی و نتایج خوب اخیر به امارات آمدیم و امیدواریم این روند را در بازی برابر استقلال هم ادامه دهیم.

پیولی در ادامه با اشاره به سطح فنی لیگ نخبگان آسیا خاطر نشان کرد: کیفیت این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی است و تمام تیم‌ها سطح فنی خوبی دارند.

سرمربی النصر درباره کریستیانو رونالدو هم اظهار داشت: رونالدو یک ستاره بزرگ و الهام‌بخش بازیکنان است. او به خوبی آماده بازی با استقلال و هیجان‌زده است. النصر در هر بازی خانگی و خارج از خانه در لیگ نخبگان آسیا دنبال پیروزی است. ما پیش از بازی فردا با استقلال این تیم را به خوبی آنالیز کردیم.

در جدول 12 تیمی گروه غرب لیگ نخبگان آسیا النصر ریاض (چهار امتیاز) و استقلال (سه امتیاز) به ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را در اختیار دارند.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.