پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت همسر شهید اسلامی

اقتصادنیوز دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:05
اقتصادنیوز: رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت خانم بادامچیان همسر شهید محمدصادق اسلامی از مبارزان برجسته‌ی دوران انقلاب و شهدای حادثه تروریستی هفتم تیرماه ۱۳۶۰ را تسلیت گفتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت خانم بادامچیان همسر شهید محمدصادق اسلامی از مبارزان برجسته‌ی دوران انقلاب و شهدای حادثه تروریستی هفتم تیرماه 1360 را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت همسر مکرمه‌ی شهید عزیز آقای حاج صادق اسلامی رحمةالله‌علیهما را به فرزندان گرامی و دیگر بازماندگان ایشان و خانواده‌های خویشاوند تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت الهی را برای درگذشتگان آنان مسألت مینمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای

1403/7/30

شهید محمدصادق اسلامی از مبارزان دوران انقلاب اسلامی، بنیانگذاران هیئت‌های مؤتلفه اسلامی و از اعضای شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی بود که در حادثه تروریستی هفتم تیرماه 1360 به همراه شهید بهشتی و یارانش به شهادت رسید.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.