سهم گمرک گناوه از صادرات کشور

خبرگزاری مهر دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:12
گناوه- سرپرست اداره کل گمرک گناوه گفت: در نیمه نخست سال جاری هفت هزار و ۲۶۶ تن کالای صادراتی به ارزش یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار از گمرک گناوه به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان زند اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۹ هزار و ۲۳۹ تن کالا طی ۳۳ فقره اظهارنامه به ارزش بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار دلار از گمرک گناوه به خارج از کشور صادر شده است.

سرپرست اداره کل گمرک گناوه افزود: در نیمه نخست سال جاری حدود هفت هزار و ۲۶۶ تن کالای صادراتی به ارزش یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار، از گمرک گناوه به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۱۹ درصد و از نظر دلاری ۵۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی گفت: شرکای عمده صادراتی کشورهای قطر، امارت، کویت و بیشترین کالاهای صادراتی شیشه و آینه ساختمانی، اشیا سفالی، آخال و حبوبات بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.