یولیان برانت: قرار نیست مقابل رئال دفاع کنیم!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:13
یولیان برانت، ستاره بروسیا دورتموند، می‌گوید این تیم نمی‌خواهد مقابل رئال مادرید دفاعی بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، در تکرار فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بروسیا دورتموند فرداشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف همدیگر می‌روند. دورتموندی‌ها در دو هفته اول به پیروزی رسیدند و این در حالی است که رئال یک برد و یک شکست دارد. یولیان برانت در نشست خبری پیش از این بازی، در مورد وضعیت این تیم قبل از بازی صحبت کرد.

نقشت در تیم؟
در طول سال‌های گذشته، من به طور مداوم پیشرفت کرده‌ام. با گذشت زمان، تجربه بیشتری کسب می‌کنیم. در بازی فردا به عنوان کاپیتان دوم، مسئولیت خاصی دارم. باید بهتر از هفته‌ها و روزهای اخیر عمل کنم.

2097926

بازی با رئال؟
باید بیشتر روی سیستم بازی‌مان کار کنیم. نباید به آن‌ها فضا بدهیم. آن‌ها بازیکنان کلاس جهانی زیادی دارند. اما ما اینجا نیستیم که فقط دفاع کنیم و می‌خواهیم هر کاری برای پیروزی انجام دهیم.

جو ورزشگاه؟
اگر زود عقب بیفتیم ممکن است جو خاصی وجود داشته باشد. اما ما هم می‌توانیم با چند حرکت وضعیت را تغییر دهیم.

باخت در فینال فصل گذشته؟
این دو بازی کاملاً متفاوت هستند. ما در موقعیت خوبی قرار داریم. من نگران آن بازی نیستم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.