روزهای آینده اسرائیل را شوکه می‌کنیم

همشهری آنلاین دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:28
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در موقعیتی قرار ندارد که بخواهد برای حزب‌الله شرط تعیین کند.

به گزارش همشهری آنلاین، ابراهیم الموسوی عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت (وابسته به جنبش حزب الله لبنان) شامگاه امروز دوشنبه تاکید کرد که «آموس هوکشتاین» فرستاده ویژه آمریکا در لبنان علناً از تغییر قطعنامه ۱۷۰۱ صحبت می‌کند.

المسوی به شبکه خبری المیادین گفت: حزب الله به میدان اهمیت می‌دهد و پرونده مذاکرات به نبیه بری رئیس پارلمان سپرده شده است؛ شخصی که پیام درستی به فرستاده آمریکا ارسال کرد.

وی ادامه داد: آنچه نبیه بری درباره اولویت آتش بس گفت، یک اصل اساسی است. ما همچنان در آغاز جنگ هستیم و دشمن در جایگاه پیروز قرار ندارد و بازوهای مجاهدان، گواه کافی برای توانمندی‌های مقاومت است. حملات موشکی نیز بیانگر میزان تسلط مقاومت و قدرت آن برای تحقق اهدافش است.

الموسوی با تاکید بر اینکه دشمن در جایگاهی نیست که بخواهد شروط خود را دیکته کند، تصریح کرد: روزهای آینده شاهد افزایش توانمندی مقاومت خواهیم بود و این مسئله در نشان دادن موازنه قدرت واقعی تاثیرگذار خواهد بود.

المسوی با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد اسرائیل شروط خود را بر لبنان دیکته کند، خاطرنشان کرد: این رژیم در وضعیت شوک بزرگ قرار دارد؛ زیرا ترورهایی که اسرائیل انجام داد به گونه‌ای بود که هیچ سازمان دیگری نمی‌توانست بر روی پای خود بایستد [ولی حزب‌الله و حماس همچنان ایستاده‌اند].

وی با اشاره به اینکه دشمن بیش از پیش از توانمندی‌های مقاومت شوکه خواهد شد، خاطرنشان کرد: کسانی که بر روی پیروزی دشمن و امکان خلاص شدن از حزب الله و یا محدود کردن آن حساب باز خواهد باز کرده اند خواهند فهمید که حزب الله ثابت قدم‌تر است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.