السد ۱ - پرسپولیس ۰؛ گل‌نزن‌ترین ورژن پرسپولیس در دوحه/ السد، پرسپولیس را هم مثل استقلال برد!

خبرورزشی دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:32
دو تیم پرسپولیس و السد در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف هم رفتند و سرخ‌پوشان ایرانی با یک گل شکست خوردند.

به گزارش خبرورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در سومین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف السد قطر رفته است.

ترکیب پرسپولیس: الکسی گندوز، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، امید عالیشاه، وحید امیری، لوکاس ژوائو و علی علیپور.

ترکیب السد: مشعل برشام، محمد کامارا، طارق سلمان، پائولو سیلوا، بوعالم خوخی، کریستو پرس، گیلرمه تورس، رافائل سپاستین گارسیا، رومن سایس، اکرم عفیف و آندرس ویا.

نیمه اول

دقیقه ۴: شوت امید عالیشاه از پشت محوطه جریمه آرام بود و مشعل برشام برای مهار آن کار سختی نداشت.

دقیقه ۱۱: با پاس خوب عالیشاه، مسعود ریگی یک شوت ناگهانی و محکم را راهی دروازه حریف کرد و توپ نفسگیر از بالای دروازه مشعل بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: شوت زمینی و خطرناک گیلرمه تورس با واکنش عالی و به‌موقع الکسی گندوز راهی به دروازه پرسپولیس پیدا نکرد.

دقیقه ۳۳: ضدحمله خوب پرسپولیس از سمت چپ یک موقعیت خوب را فراهم کرد اما شوت علیپور بلاک شد و این فرصت، راهی به چارچوب پیدا نکرد.

دقیقه ۳۷: اشتباه بازیکنان السد باعث شد لوکاس ژوائو تک‌به‌تک شود، اما ضربه زمینی او را مشعل برشام مهار کرد و در بازگشت هم شوت مسعود ریگی را گیلرمه تورس در آستانه ورود به دروازه با ضربه سر درآورد.

دقیقه ۱+۴۵ : ارسال کرنر اکرم عفیف در شلوغی خط دفاع پرسپولیس زیر پای ماتئوس اوریبه افتاد و با یک ضربه دروازه سرخپوشان باز شد.

گزارش لحظه به لحظه؛ السد ۱ - پرسپولیس ۰/ سرخ‌پوشانِ گل‌نزن در آسیا!

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: پاس عالی برای عفیف می‌رفت که او را در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما گندوز فوق العاده بیرون آمد و با یک تکل خوب توپ او را زد.

دقیقه ۵۶: پرتاب بلند به محوطه السد با ضربه سر ژوائو همراه شد و توپ سپس به سر سهیل صحرایی خورد و خطرناک از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: گندوز با یک واکنش دیگر در دقیقه ۶۳ موفق دروازه پرسپولیس را نجات دهد و مانع گلزنی مهاجم السد شود.

دقیقه ۶۸: شوت سرکش و زیبای سروش رفیعی را مشعل برشام با واکنش سریع مهار کرد.

دقیقه ۷۰: شوت خطرناک امیدعالیشاه با فاصله بسیار کم از بالای دروزاه السد بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: پاس در عمق سروش برای ژوائو فرصت خوبی را مهیا کرد اما پائولو سیلوا به مهاجم سرخ‌ها برخورد کرد و مدافع السد در این صحنه مصدوم شد.

دقیقه ۴+۹۰: ضربه قیچی برگردان علی علیپور با فاصله بسیار کم از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۶+۹۰: شوت سرکش و زیبای امید عالیشاه به تیر دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.

به روز رسانی می‌شود ...

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.