سرخپوشان همچنان ناامید کننده در آسیا

خبرآنلاین دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:34
السد در وقت‌های اضافه نیمه اول به گل رسید و تا پایان بازی آن را حفظ کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته سوم لیگ نخبگان پرسپولیس برای جبران ناکامی در دو بازی ابتدایی به مصاف السد رفت. با وجود عملکرد بسیار خوبی که سرخپوشان در طول بازی داشتند این قطری ها بودند که در وقت های اضافه نیمه اول به گل رسیدند و تا پایان بازی آن را حفظ کردند تا پیروز زمین باشند.

هفته سوم لیگ نخبگان آسیا/ دوشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰/ ورزشگاه جاسم بن حمد

داور: آراکی یوسوکه، کمک‌ها: یون میهارا و کوتو واتانه‌به، داور چهارم: ریو تانیموتو/ کمک داور ویدیویی (VAR): هیریوکی کیمورا، دستیار: کازاهارا هیروکی


ترکیب پرسپولیس:
الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، فرشاد فرجی(۴۵-سهیل صحرایی)، مسعود ریگی(۶۵-سروش رفیعی)، میلاد سرلک، وحید امیری(۶۵-فرشاد احمدزاده)، علی علیپور، امید عالیشاه، لوکاس ژوائو(۷۹-عیسی آل کثیر)

2097903

ترکیب السد:
مشعل برشام، محمد کامارا، طارق سلمان، پائولو سیلوا(۷۹-محمد وعد)، بوئلام خوخی، کریستو پرز(۷۱-علی هاشم)، گیلرمه تورس، موخیکا(۷۱-حسن الهیدوس)، رومن سایس، اکرم عفیف و آندرس ویا


کارت زرد:

سایس ۲۶ - طارق ۷۳ - علی هاشم ۸۳

مسعود ریگی ۵۵

شرح گل

السد یک-پرسپولیس صفر(دقیقه ۲+۴۵: ماتئوس اوریبه): سانتر اکرم عفیف از روی نقطه کرنر با اشتباه مدافعان پرسپولیس در دفع توپ در شلوغی محوطه جریمه جلوی پای مهاجم السد افتاد و ماتئوس اوریبه توپ را دور از دستان گندوز به گوشه دروازه فرستاد.

لحظات حساس:

دقیقه ۴: حرکت خوب و پاس در عرض ژوائو با شوت امید عالیشاه در شرایط نامتعادل همراه شد و مشعل برشام توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه ۱۱: با پاس خوب عالیشاه، مسعود رسگی یک شوت ناگهانی و محکم را راهی دروازه حریف کرد و توپ نفسگیر از بالای دروازه مشعل بیرون رفت.

دقیقه۱۶: شوت فنی گیلرمه از پشت محوطه با شیرجه خوب گندوز مهار شد و در ریباند هم السدی‌ها نتوانستند از توپ استفاده کنند.

دقیقه ۲۷: ارسال عالیشاه از روی ضربه ایستگاهی که با ناهماهنگی پورعلی گنجی و لوکاس ژوائو این موقعیت از دست رفت و هیچ کدام نتوانستند سر بزنند.

دقیقه ۳۳: ضدحمله خوب پرسپولیس از سمت چپ یک موقعیت خوب را فراهم کرد اما شوت علیپور بلاک شد و این فرصت، راهی به چارچوب پیدا نکرد.

دقیقه ۳۷: بهترین فرصت برای پرسپولیس روی اشتباه خط دفاعی السد به وجود آمد و موقعیتی عالی برای ژوائو خلق شد. او بعد از دریبل سایس یک شوت آرام و بد را در موقعیت تک به تک به پای برشام زد و شوت ریگی در ریباند توسط گیلرمه از روی خط برگشت داده شد.

سرخپوشان همچنان ناامید کننده در آسیا

دقیقه ۵۰: پاس عالی برای عفیف می‌رفت که او را در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما گندوز فوق العاده بیرون آمد و با یک تکل خوب توپ او را زد.

دقیقه ۵۶: پرتاب بلند به محوطه السد با ضربه سر ژوائو همراه شد و توپ سپس به سر سهیل صحرایی خورد و خطرناک از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: فرصت عالی برای السد روی حرکت در عمق که شوت پائولو سیلوا را گندوز با پا راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۶: حمله خطدناک پرسپولیس به سمت چپ فرستاده شد و ضربه میلاد محمدی به مدافعین السد خورد و خطر دفع شد.

دقیقه ۶۸: شوت از راه دور سروش رفیعی توسط برشام برگشت داده شد.

دقیقه ۷۰: کرنر پرسپولیس توسط مدافعین برگشت داده شد و شوت روی پای عالیشاه نفسگیر بیرون رفت‌.

دقیقه ۷۴: فرصت خوب برای پرسپولیس که شوت احمدزاده به کرنر رفت اما فرشاد اعتقاد به هند پنالتی داشت که کمک داور ویدیویی آن را رد کرد.

دقیقه ۷۷: پاس در عمق سروش برای ژوائو فرصت خوبی را مهیا کرد اما پائولو سیلوا به مهاجم سرخ‌ها برخورد کرد و مدافع السد در این صحنه مصدوم شد.

بیشتر بخوانید:

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.