السد یک – پرسپولیس صفر؛ طلسم سرخ‌ها از جده تا دوحه!

تابناک دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:36

السد یک – پرسپولیس صفر؛ طلسم سرخ‌ها از جده تا دوحه!

ساعاتی پیش از بازی اعلام شد که ایوب العملود هم به دلیل مصدومیت نمی تواند مقابل السد به میدان برود. نکته مهم اینکه فرشاد فرجی هم در اواخر نیمه اول مصدوم شد تا گاریدو مجبور به انجام تغییر دیگری در ترکیب تیمش شود.
به گزارش سرویس ورزشی تابناک، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در سومین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه با قضاوت آراکه یوسوکه از ژاپن به مصاف السد قطر رفت.
نیمه نخست این مسابقه در حالی با برتری یک بر صفر السد به پایان رسید که شاگردان گاریدو عملکرد خوبی داشتند و چند موقعیت هم برای گلزنی به دست آوردند اما در رسیدن به هدف ناکام بودند. نکته قابل اشاره اینکه داور پس از سوت پایان نیمه اول یک کارت زرد به سرمربی پرسپولیس نشان داد. خوان کارلوس گاریدو به تصمیمات تیم داوری معترض بود.
دقایق حساس بازی:
دقیقه 4: ژوائو با یک حرکت خوب توپ را روی خط محوطه جریمه به عالیشاه رساند که ضربه نامتعادل این بازیکن در دستان برشام آرام گرفت.
دقیقه 11: شوت زیبای مسعود ریگی از پشت محوطه جریمه، به شکلی خطرناک از بالای دروازه السد به بیرون رفت.
دقیقه 17: شوت خطرناک و از راه دور گیلرمه تورس را گندوز به خوبی با یک دست دفع کرد.
دقیقه 37: ژوائو روی اشتباه مدافعان السد در موقعیت تک به تک با برشام قرار گرفت اما در باز کردن دروازه ناکام بود. او بعد از دریبل سایس یک ضربه آرام و بد زد که توپ به پای برشام خورد و دفع شد. در برگشت هم شوت ریگی را گیلرمه با ضربه سر از روی خط دروازه برگشت داد تا این موقعیت خوب برای نماینده ایران از دست برود.
دقیقه 2+45: ارسال توپ از روی نقطه کرنر توسط اکرم عفیف پایه گذار گل تیم میزبان شد. در شلوغی محوطه جریمه توپ مقابل پای ماتئوس اوریبه قرار گرفت و او با ضربه ای آرام برای تیمش گل زد.
دقیقه ۵۰: پاس عالی برای عفیف می‌رفت که او را در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما گندوز فوق العاده بیرون آمد و با یک تکل خوب توپ او را زد.
دقیقه ۵۶: پرتاب بلند به محوطه السد با ضربه سر ژوائو همراه شد و توپ سپس به سر سهیل صحرایی خورد و خطرناک از بالای دروازه بیرون رفت.
دقیقه ۶۳: فرصت عالی برای السد روی حرکت در عمق که شوت پائولو سیلوا را گندوز با پا راهی کرنر کرد.
دقیقه ۶۶: حمله خطرناک پرسپولیس بازهم بی نتیجه ماند. توپ به سمت چپ فرستاده شد و ضربه میلاد محمدی به مدافعین السد خورد و خطر دفع شد.
دقیقه ۶۸: شوت از راه دور سروش رفیعی توسط برشام برگشت داده شد.
دقیقه ۷۰: کرنر پرسپولیس توسط مدافعین برگشت داده شد و شوت روی پای عالیشاه نفسگیر بیرون رفت‌.
دقیقه ۷۵: یک صحنه خطرناک در شلوغی محوطه جریمه برای پرسپولیس رخ داد اما توپ به کرنر رفت. احمدزاده اعتقاد به خطای هند داشت اما با بررسی توسط VAR دستور به ادامه کار داده شد‌.
دقیقه ۷۷: پاس در عمق سروش برای ژوائو فرصت خوبی را مهیا کرد اما پائولو سیلوا به مهاجم سرخ‌ها برخورد کرد و مدافع السد در این صحنه مصدوم شد.
دقیقه 95: شوت محکم امید عالیشاه از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه خورد و بیرون رفت تا حسرت سرخ ها پابرجا بماند.
 
 
ترکیب السد: مشعل برشام، محمد کامارا، طارق سلمان، پائولو سیلوا، بوعلام خوخی، کریستو پرز، گیلرمه تورس، رافائل سباستین گارسیا، رومن سایس، اکرم عفیف و آندرس ماتئوس اوریبه.
ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، فرشاد فرجی(۴۵-سهیل صحرایی)، مسعود ریگی(۶۵-سروش رفیعی)، میلاد سرلک، وحید امیری(۶۵-فرشاد احمدزاده)، علی علیپور، امید عالیشاه، لوکاس ژوائو(۷۹-عیسی آل کثیر)
 
پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه امیرعبدالله فیصل شهر جده به مصاف الاهلی عربستان رفت و با وجود ارائه نمایشی خوب اما با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. پرسپولیس در بازی دومش در لیگ نخبگان هم موفق به کسب پیروزی نشد و با وجود اینکه خیلی زود به گل رسید اما در نهایت به تساوی مقابل پاختاکور در ورزشگاه شهر قدس، رضایت داد. سرخپوشان امشب هم در این مهم ناکام بودند تا طلسم نبردن های شاگردان گاریدو از جده تا دوحه ادامه داشته باشد!

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.