انفجار تانکر حمل سوخت در جویبار ۴ مصدوم بر جا گذاشت

همشهری آنلاین دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:41
فرماندار جویبار گفت: انفجار یک دستگاه تانکر حمل سوخت در جویبار منجر به مصدومیت چهار شهروند و آسیب به ۲ خودرو و ۲ ساختمان حاشیه محل وقوع حادثه شد.

به گزارش همشهری آنلاین، کمال رستمعلی شامگاه دوشنبه اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه امروز تانکر یک کامیون حمل سوخت به دلیل انجام غیرتخصصی و غیراستاندارد جوشکاری مخزن منفجر شد و خساراتی در منطقه بالامحله جویبار بر جا گذاشت.

وی افزود: خوشبختانه این تانکر در لحظه انفجار خالی بود و انفجار منجر به آتش‌سوزی نشد اما موج انفجار سبب شد که چهار شهروند مصدوم شوند و به ۲ ساختمان اطراف و ۲ خودرو نیز آسیب وارد شود.

فرماندار جویبار خاطرنشان کرد: عامل اصلی این اتفاق اقدام غیرفنی و غیرتخصصی تعمیر و جوشکاری مخزن بود که مصدومیت خود جوشکار و فرد همراه او و ۲ عابر را به دنبال داشت که مصدومان حادثه بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شدند.

رستمعلی اظهارکرد: نیروهای آتش‌نشانی و امدادی و ماموران انتظامی بلافاصله به محل حادثه رسیدند و از محل حادثه بازدید شد و میزان خسارت ناشی از این انفجار مستندسازی شد.

وی افزود: در این حادثه ۲ اقدام غیرفنی انجام شد، نخستین اینکه جوشکاری این مخازن با توجه به حساسیتی که دارد نباید در منطقه مسکونی انجام شود و دوم اینکه این اقدام باید پس از انجام مقدماتی تخصصی و فنی توسط افراد متخصص انجام شود، متاسفانه در این صحنه هیچ کدام از این ۲ مورد رعایت نشده بود و انفجار مخزن رخ داد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.