با شعار معروف رونالدو: کری الهلالی‌ها برای حریف!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:53
بعد از برخورد سفیان رحیمی با مدافعان الهلال و اعتقاد او به خطای پنالتی، هواداران عربستانی حاضر در ورزشگاه شعار معروفی را که برای کریستیانو رونالدو می‌خواندند، سر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی پرگل العین و الهلال از هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان که با نتیجه ۵-۴ به پایان رسید، هواداران الهلال یکی از شعارهای اعتراضی معروفشان که پیش از این برای کریستیانو رونالدو سر می‌دادند را خطاب به مهاجم العین سر دادند.

در دقایق انتهایی نیمه دوم بود که سفیان رحیمی در برخورد با مدافع الهلال روی زمین افتاد و شدیدا معتقد بود که داور باید به سود العین اعلام پنالتی کند. همین صحنه منجر به اعتراض شدید هواداران اندک الهلال حاضر در ورزشگاه شد و آنها به کنایه خطاب به رحیمی شعار «گریه کن گریه کن» را سر دادند.

شعاری که طبق اعلام رسانه کورا، پیش از این تنها برای رونالدو در تقابل با الهلال می‌خواندند و هر زمان که رونالدو به همراه النصر در بازی مقابل الهلال نسبت به داوری اعتراض دارد، با «گریه کن گریه کن» از او استقبال می‌کنند.

به نظر می‌رسد هواداران الهلال قصد دارند از این پس این شعار را برای هر بازیکنی که به داوری اعتراض دارد سر بدهند و به این شکل روی اعصاب بازیکنان حریف راه بروند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.