ستاره‌های پرسپولیس بهت‌زده و نگران در جاسم

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:59
یک نمایش قابل قبول دیگر از پرسپولیس در لیگ نخبگان اما در نهایت بدون کسب نتیجه؛ اتفاقی که کابوس این تیم و هوادارانش شده است.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران پرسپولیس شاید تا حد زیادی از کیفیت فنی بازیکنان این تیم در جدال با السد رضایت داشته باشند، اما مسلما ناامیدی بابت کسب تنها یک امتیاز و دوری از بالای جدول، نگرانی بزرگی را برای آنها شکل داده است.

پرسپولیسی‌ها در جدال با السد هر چه زدند به در بسته خورد تا در نهایت دومین شکست خارج از خانه خود در این فصل از لیگ نخبگان را در جلوی نام خود ثبت کنند. شاید اگر ضربه دیدنی امید عالیشاه به جای تیرک به تور دروازه بوسه می‌زد، نتیجه عادلانه‌تری در این بازی ثبت می‌شد اما همانند بازی با الاهلی عربستان آنها با نتیجه یک – صفر شکست خوردند.

2097948

چهره‌های بهت زده و غم‌انگیز و در عمق آن نگرانی بابت ادامه مسیر، ماحصل تلاش سرخ‌ها در پایان 90 دقیقه تلاش مقابل السد قطر در استادیوم خانگی حریف بود. آنها با این باخت به تهران بازخواهند گشت و با انجام یک بازی در لیگ برتر، بار دیگر بار خود را خواهند بست و آماده دیدار با الغرافه خواهند شد. دیداری که علیرغم میزبانی در کشور ثالث برگزار خواهد شد اما سرخ‌ها حق از دست دادن حتی یک امتیاز از آن را هم نخواهند داشت.

2097950

گاریدو در فرصت باقی مانده باید این چهره‌های بهت زده را با انگیزه و جاه‌طلبی و خودباوری بزرگی تغییر دهد و آنها را مهیای جشن اولین برد در آسیا کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.