شکست تلخ پرسپولیس مقابل السد در روز فرصت‌سوزی مهاجمان +فیلم

مشرق نیوز دوشنبه 30 مهر 1403 - 22:01
تیم پرسپولیس ایران در سومین دیدار خود در لیگ نخبگان مقابل السد قطر شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در دور سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، امروز دوشنبه ۳۰ مهر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «جاسم بن حمد» دوحه میهمان السد قطر بود و در روزی که مهاجمان پرسپولیس عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند بازی با نتیجه یک بر صفر به سود السد به پایان رسید.

تنها گل السد در این بازی را آندرس ماتئوس اوریبه در دقیقه ۲+۴۵ به ثمر رساند.

فیلم/ خلاصه دیدار السد ۱ - پرسپولیس صفر

ترکیب السد: مشعل برشام، محمد کامارا (۲+۹۰ - مصطفی مشعل)، طارق سلمان، پائولو سیلوا اوتاویو (۷۹ - محمد البیاتی)، بوعلام خوخی، کریستو پرز (۷۲ - حسن الهیدوس)، گیلرمه تورس، رافائل سباستین گارسیا (۷۲ - هاشم علی)، رومن سایس، اکرم عفیف و آندرس ماتئوس اوریبه.

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گوئندوز، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی (۴۵ - سهیل صحرایی)، میلاد سرلک، مسعود ریگی (۶۵ - سروش رفیعی)، امید عالیشاه، وحید امیری (۶۵ - فرشاد احمدزاده)، لوکاس ژوائو (۷۹ - عیسی آل‌کثیر) و علی علیپور.

داور: آراکه یوسوکه از ژاپن.

نیمه اول

دقیقه ۴: ژوائو با یک حرکت خوب توپ را روی خط محوطه جریمه به عالیشاه رساند که ضربه نامتعادل این بازیکن در دستان برشام آرام گرفت.

دقیقه ۱۱: شوت زیبای مسعود ریگی از پشت محوطه به شکلی بسیار خطرناک از بالای دروازه السد به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: شوت خطرناک و از راه دور گیلرمه تورس را گندوز به خوبی با یک دست دفع کرد.

دقیقه ۲۶: کارت زرد اول بازی را داور ژاپنی به رومن سایس از السد نشان داد.

دقیقه ۳۷: ژوائو روی اشتباه مدافعان السد در موقعیت تک به تک با برشام قرار گرفت، اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان السد برگشت داد و در ادامه شوت ریگی را گیلرمه با ضربه سر از روی خط دروازه برگشت داد تا این موقعیت خوب برای نماینده ایران از دست برود.

دقیقه ۲+۴۵: کرنری ارسالی توسط اکرم عفیف را ماتئوس اوریبه در شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس با یک ضربه آرام تور دروازه گندوز رساند.

داور پس از سوت پایان نیمه اول یک کارت زرد هم به خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نشان داد که به تصمیمات تیم داوری معترض بود.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: الکسیس گندوز با یک خروج به موقع توپ را از مقابل پای اکرم عفیف دور کرد و اجازه نداد تا این بازیکن قطری پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شود.

دقیقه ۵۴: مسعود ریگی هم با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۵۶: شوت طارق سلمان را بار دیگر گندوز با یک واکنش خوب برگشت داد.

دقیقه ۶۳: یک بار دیگر اوتاویو از تیم السد با یک شوت قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت که گندوز با پای خود توپ را دور کرد.

دقیقه ۶۸: شوت سروش رفیعی از راه دور را هم مشعل برشام با یک عکس العمل خوب مهار کرد.

دقیقه ۷۰: شوت بسیار خطرناک عالیشاه با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه عبور کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۷۳: فرشاد احمدزاده در یک رفت و برگشت داخل محوطه جریمه به توپ رسید که در عین ناباوری توپ این بازیکن هم پس از برخورد به برشام به بیرون رفت.

دقیقه۸۳: هاشم علی از السد هم دیگر اخطاری بازی لقب گرفت.

دقیقه ۸۸: ضربه سر آل‌کثیر از روی نقطه پنالتی هم مؤثر نبود و توپ به راحتی در دستان مشعل برشام آرام گرفت.

دقیقه ۴+۹۰: ضربه قیچی برگردان علیپور هم با اختلاف اندک از کنار دروازه السد راهی اوت شد.

دقیقه ۵+۹۰: شوت سرکش و زیبای امید عالیشاه به تیر افقی دروازه خورد و بیرون رفت تا قفل دروازه السد شکسته نشود.

در نهایت هم تغییری در نتیجه این دیدار حاصل نشد تا پرسپولیس در این دیدار خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب شود و شاگردان گاریدو با شکست در این مسابقه خارج از خانه، در لیگ نخبگان یک امتیازی باقی ماندند و السد قطر ۷ امتیازی شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.