خشم وحشتناک گاریدو از موقعیت‌های سوخته (عکس)

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 22:02
خوان کارلوس گاریدو شب بسیار سختی را در دوحه پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل لیگ نخبگان بسیار بدشانس بوده و در شرایطی که می‌توانست امتیازات بیشتری از سه بازی نخست خود داشته باشد، با یک امتیاز جزو تیم‌های قعر نشین است.

پرسپولیس در بازی با الاهلی در ریاض نمایش فوق العاده‌ای داشت اما هرچه زد به در بسته خورد و این بار هم چنین سناریویی تکرار شد تا سرخ‌ها با دست خالی دوحه را به مقصد تهران ترک کنند.

در این مسابقه خوان کارلوس گاریدو فشار وحشتناکی را تحمل کرد و درحالی که به خاطر اعتراض به داور یک کارت زرد هم گرفته بود، نمی‌توانست خشم خود را از اشتباهات تیمش در خط حمله کنترل کند.

2097953

پرسپولیس در این بازی موقعیت‌های خیلی خوبی داشت اما آنها یکی پس از دیگری از دست رفتند تا گاریدو عصبانی‌ترین ورژن خود را نشان بدهد. او با فریاد از بازیکنانش می‌خواست در موقعیت‌ها پاس بدهند و خودخواهی نکنند اما سرخ‌ها شوت‌های بی ثمر بسیار زیادی به سمت دروازه حریف روانه کردند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.