رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی اثرگذارتر از قبل است

خبرگزاری مهر دوشنبه 30 مهر 1403 - 22:04
آبیک- فرماندار آبیک با بیان اینکه هیئت کانون تبیین است، گفت: باید توجه داشت که این امر نیازمند آموزش و توانمندی سازی مسئولین و ارکان هیئت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت مددخانی در مراسم تودیع معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک که بعد از دوشنبه برگزار شد، اظهار کرد: شرایط کنونی منطقه شرایط حساسی است و تمام برنامه‌های ما باید پیوست محور مقاومت داشته باشد.

فرماندار آبیک بیان کرد: اگرچه نبرد ما مستقیم نیست اما در دوره حساسی قرار گرفته‌ایم و اگر نتوانیم به‌خوبی جهاد تبیین را انجام ندهیم وارد دوره غارت خواهیم شد.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از سازمان‌های پربرکت و مولد انقلاب است که در سال‌های اخیر رویکرد اثرگذارتری را در پیش رو گرفته است.

این مسئول ابراز کرد: رویکرد مردمی سازمان تبلیغات سبب افزایش مخاطب این سازمان شده است.

وی گفت: باید مجموعه‌ای تشکیل شود تا برای امورات فرهنگی شهر کادرسازی کند و شرایط هماهنگی بیشتر برای مجموعه‌های مردمی را به وجود بیاورد.

مددخانی تأکید کرد: پرچم فرهنگی در دست سازمان تبلیغات اسلامی است و این سازمان با تمام شبکه‌های خود در امر جریان سازی و امورات فرهنگی اثرگذاری بسیاری دارد.

این مسئول در پایان ابراز کرد: طبق جمله رهبر انقلاب مبنی بر اینکه هیئت کانون تبیین است، باید توجه داشت که این امر نیازمند آموزش و توانمندی سازی است زیرا محتوا و اشعاری که آن‌ها ارائه می‌دهند بسیار اثرگذار خواهد بود اگر روند آموزش و توانمندسازی به‌درستی انجام شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.