خرید بزرگ یونایتد تمریناتش را آغاز کرد (عکس)

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 22:08
لنی یورو، مدافع منچستریونایتد، در آستانه بازگشت به تمرینات گروهی این تیم قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، لنی یورو پس از عمل جراحی سنگینی که پشت سر گذاشت، تمرینات خود روی چمن را برای بازگشت به میادین آغاز کرد.  

این بازیکن 18 ساله در جریان تور پیش فصل در ایالات متحده آمریکا، پس از بازی دوستانه مقابل رنجرز و آرسنال، دچار مصدومیت شد و از آن زمان از شرایط ایده آل دور است.

یورو که در ماه جولای از لیل به شیاطین سرخ پیوست، در فیفادی اکتبر ویدیویی از خود در حال دویدن روی تردمیل منتشر کرد و اریک تن هاخ هم تایید کرد که در وضعیت خوبی برای بازگشت به تمرینات قرار دارد.

او پیشرفت خوبی داشته و تصاویر منتشر شده در سایت رسمی یونایتد نشان می‌دهد که شماره 15 این تیم برای بازگشت آماده می‌شود.

2097959

سایت رسمی یونایتد درباره وضعیت یورو نوشت:"لنی روز پنجشنبه هم در سالن بدنسازی و زیر نظر کادر پزشکی ما تمرین کرد. این مدافع  میانی هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و زمانی که آماده شود، تمرینات گروهی را در کنار سایر بازیکنان آغاز خواهد کرد. بقیه بازیکنان یونایتد خود را برای بازی روز پنجشنبه لیگ اروپا مقابل فنرباغچه ترکیه آماده می‌کنند."

این بازیکن که مورد توجه باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید قرار داشت در تابستان تصمیم گرفت انتقال 62 میلیون یورویی به یونایتد را بپذیرد و به عنوان خرید بزرگ این تیم لقب بگیرد اما بدشانس بوده که هنوز هیچ بازی رسمی‌ای با پیراهن تیم جدیدش انجام نداده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.