تسلیت‌گویی وزیر بهداشت در پی درگذشت ۳ ماما در حادثه واژگونی خودرو

اقتصادنیوز دوشنبه 30 مهر 1403 - 22:15
اقتصادنیوز: وزیر بهداشت درگذشت 3 تن از ماماهای شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در حادثه واژگونی خودرو در محور رامهرمز به اهواز را تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، «محمدرضا ظفرقندی» وزیر بهداشت با صدور پیامی، درگذشت سه تن از ماماهای شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در حادثه واژگونی خودرو در محور رامهرمز به اهواز را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ناباورانه همکاران زحمتکش ماما در حین خدمت به مردم موجب تأثر و تالم خاطر اینجانب گردید.

فقدان این تلاشگران عرصه سلامت را به خانواده این عزیزان، جامعه مامایی و کادر سلامت کشورمان، تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم، از درگاه خداوند رحمان برای آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان و عموم مصیبت دیدگان گرامی صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

ضروری‌ است رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ضمن رسیدگی کامل به مصدومین و بازماندگان این حادثه دلخراش؛ ابعاد موضوع را بررسی و به اینجانب گزارش دهند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.