طرح جدید رئیس شاباک درباره تبادل اسرای فلسطینی و اسرائیلی

اقتصادنیوز دوشنبه 30 مهر 1403 - 22:33
اقتصادنیوز: براساس اعلام شبکه کان طرح جدید توافق تبادل اسرا که از سوی رئیس جدید دستگاه اطلاعاتی مصر ارائه شده در مرحله نخست دربردارنده یک توافق مقدماتی محدود به عنوان گام نخست برای یک توافق فراگیرتر است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شبکه کان رژیم صهیونیستی مدعی شد تا دقایقی دیگر جزئیات طرح پیشنهادی رونین بار، رئیس سازمان امنیت و اطلاعات داخلی (شاباک) اسرائیل در مورد تبادل اسرای اسرائیلی و فلسطینی را که پس از سفر اخیر وی به قاهره در جلسه شب گذشته کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی ارائه شده است را منتشر خواهد کرد.

 براساس اعلام شبکه کان طرح جدید توافق تبادل اسرا که از سوی رئیس جدید دستگاه اطلاعاتی مصر ارائه شده است در مرحله نخست دربردارنده یک توافق مقدماتی محدود به عنوان گام نخست برای یک توافق فراگیرتر است.

 بر این اساس در گام نخست قرار است تا در ازای برقراری آتش بس چند روزه برخی از اسرای طرفین آزاد شوند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.