این بازیکن می‌توانست گلزن عجیب بازی باشد/ یک دبل تروتمیز، طلب ریگی از السد!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 22:36
هافبک تیم پرسپولیس توانست دو صحنه نفس‌گیر روی دروازه السد ایجاد کند.

به گزارش "ورزش سه"، در شب باخت پرسپولیس ایران مقابل السد قطر که اکثر شاگردان گاریدو آنطور که انتظار می‌رفت ظاهر نشدند، مسعود ریگی جزو بازیکنان مثبت این تیم به حساب آمد. او که در ترکیب اصلی به میدان رفت و 65 دقیقه هم در زمین حضور داشت موقیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد و اگر مقداری چاشنی شانس با او همراه بود، قطعا گلزن تیمش می‌شد.

در دقیقه 11 بازی بود که مسعود پس از دریافت پاس عالیشاه از پشت محوطه جریمه السد اقدام به شوتزنی کرد اما توپ او به شکلی خطرناک و نفس‌گیر از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

ریگی در همان نیمه اول بار دیگر فرصت داشت تا گلزنی کند. در دقیقه 37 روی اشتباه مدافعان حریف لوکاس ژوائو موقعیت تک به تک را از دست داد اما در ادامه که توپ برگشتی به ریگی رسید، مسعود شوت سنگین و سرضرب و خطرناکی زد که با برخورد به گیلرمه، برگشت داده شد. قطعا مسعود در آن لحظه نمی‌دانست که این بهترین شانس او و تیمش بوده و قرار است چند دقیقه بعد تنها گل بازی زده شود.

شوت‌های ریگی در این بازی خیلی‌ها را یاد گل او به شمس آذر در هفته ماقبل پایانی فصل قبل انداخت که سهم بزرگی در قهرمانی پرسپولیس داشت. منتها این مرتبه او نتوانست اولین گل فصل جدیدش را خاطره انگیزتر از آخرین گل فصل قبل کند. تلاش‌های مسعود و رفقا بی نتیجه ماند و همه در سد تیم السد گیر کردند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.