واکنش گاریدو به باخت برابر السد: خوب بودیم اما باختیم

مشرق نیوز دوشنبه 30 مهر 1403 - 22:36
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش علی‌رغم انجام یک بازی خوب برابر السد شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته سوم لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه جاسم بن‌ حمد شهر دوحه به مصاف السد قطر رفت که در نهایت برابر این تیم یک بر صفر شکست خورد. خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم اما در نهایت شکست خوردیم.

او ادامه داد: اگر بخواهم بر اساس آنالیز صحبت کنم به نظرم ما خوب بازی کردیم و خوب پرس کردیم و فرصت‌هایی به وجود آوردیم. بازیکنان ما در کار پرس خوب بودند اما نتوانسیتم از فرصت‌ها استفاده کنیم و گل بزنیم. در نیمه اول فرصت‌هایی برای گل‌زنی داشتیم. قبول داریم السد تیم خوبی است ولی ما در پرس خوب بودیم. باورش سخت است که این فرصت‌ها چطور به گل تبدیل نشدند. از طرفی متاسفانه زمانی گل خوردیم که مشکل جدی روی دروازه ما ایجاد نشده بود.

گاریدو همچنین گفت: در نیمه اول بعد از آن بازی خوب انتظار داشتیم که با برد به رختکن برویم. اینکه بازی خوبی انجام دادیم اما روی یک فرصت گل خوردیم اتفاق خوبی نیست. در نیمه دوم هم بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانیم یک لیست بلند از فرصت‌هایی که داشتیم بنویسیم. نمی‌دانم در VAR چرا خوش شانس نبودیم. بارها بازی را به خاطر VAR نگه داشتند. بازیکنانم می‌توانند امروز به خاطر بازی‌ای که انجام دادند مغرور باشند اما ما باختیم و این فوتبال است و گاهی وقت‌ها مستحق پیروزی هستیم و تنها راه این است که دوباره تلاش کنیم. بازی برابر الاهلی و السد نشان می‌دهند که عملکرد خوبی داشتیم. با همین انگیزه که داریم باید در بازی بعد حاضر شویم تا برنده شویم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.