وزیر بهداشت پیام تسلیت داد

خبرآنلاین دوشنبه 30 مهر 1403 - 22:38
وزیر بهداشت پیام تسلیت داد.

به گزارش خبرآنلاین، وزیر بهداشت با صدور پیامی، درگذشت سه تن از ماماهای شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در حادثه واژگونی خودرو در محور رامهرمز به اهواز را تسلیت گفت.

در پیام  دکتر محمدرضا ظفرقندی آمده است: 

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ناباورانه همکاران زحمتکش ماما در حین خدمت به مردم موجب تأثر و تالم خاطر اینجانب گردید.

فقدان این تلاشگران عرصه سلامت را به خانواده این عزیزان، جامعه مامایی و کادر سلامت کشورمان، تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم، از درگاه خداوند رحمان برای آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان و عموم مصیبت دیدگان گرامی صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

ضروری‌ است رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ضمن رسیدگی کامل به مصدومین و بازماندگان این حادثه دلخراش؛ ابعاد موضوع را بررسی و به اینجانب گزارش دهند.

دکتر محمدرضا ظفرقندی

۳۰ مهر ۱۴۰۳ » 

به گزارش ایسنا، در سانحه واژگونی خودروی حامل پرسنل شبکه بهداشت و درمان رامهرمز که امروز (۳۰ مهرماه) در محور رامهرمز به اهواز رخ داد، سه ماما جان خود را از دست دادند. در این سانحه راننده و یک پرسنل مامای دیگر مصدوم شدند. 

این پرسنل برای شرکت در جلسه کمیته پیشگیری از مرگ مادران باردار خوزستان عازم ماموریت بودند. 

۴۷۴۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.