کارشناس داوری بازی پرسپولیس - السد

افکار نیوز دوشنبه 30 مهر 1403 - 22:48
کارشناس داوری کشورمان درباره قضاوت داوران ژاپنی در دیدار السد - پرسپولیس به اظهارنظر پرداخت.

حیدر سلیمانی درباره قضاوت آراکه یوسوکه ژاپنی در دیدار السد قطر - پرسپولیس ایران اظهار داشت: داور خیلی عالی و حرفه‌ای بود و خیلی هم خوب قضاوت کرد. به نظرم داور ژاپنی در قضاوت و مدیریت مثل بازی ایران - قطر نمایشی عالی داشت و بازی را عالی مدیریت کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: گل السد به پرسپولیس کاملاً درست بود. هرچند یک بازیکن در موقعیت آفساید بود، ولی تأثیری نداشت و گل به درستی به ثمر رسید. 

سلیمانی افزود: در نیمه دوم در یک صحنه امید عالیشاه در محوطه جریمه اعتقاد داشت که روی او خطای پنالتی صورت گرفته است، ولی تصمیم داور در ادامه بازی درست بود و مدافع السد ضربه‌ای به عالیشاه نزد. در یک صحنه هم توپ به دست مدافع السد برخورد کرد، ولی آن صحنه اصلاً هند نبود، چون دست مدافع کاملاً تکیه‌گاه بود، در راستای بدنش قرار داشت و اصلاً فضایی را اشغال نکرده بود. این صحنه نمی‌توانست هند پنالتی باشد و بنابراین ادامه بازی درست بود. 

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین تصریح کرد: در دقیقه 78 هم برخورد مدافع السد با ژائو طبیعی بود و به نظرم تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود. در این صحنه مهاجم به مدافع برخورد کرد و بنابراین پنالتی در کار نبود. شاید تنها نقص داور ژاپنی این بود که در نیمه دوم وقت اضافه کمی گرفت. هفت دقیقه برای نیمه دوم کم بود.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.