احضار مربی ولوز بعد از مصاحبه جنجالی علیه سیتی

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 22:51
اتحادیه فوتبال انگلیس پس از اظهار نظر در مورد داوران، گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون را احضار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلیس گری اونیل را به دلیل اظهاراتش پس از بازی مقابل منچسترسیتی احضار کرد. این مربی پس از بازی این هفته مدعی شد که تعصب ناخودآگاه داوران نسبت به باشگاه‌های بزرگتر، ناخواسته در قضاوت بازی این تیم‌ها مقابل باشگاه‌های کوچکتر، اثر می‌گذارد.

بر همین اساس به گزارش اسکای، اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل اظهارات این مربی پس از شکست 2-1 ولورهمپتون مقابل منچسترسیتی، از اونیل خواسته تا شواهد خود را به صورت کتبی ارائه دهد.

اعتراض اونیل به گل برتری سیتی در لحظات پایانی بازی بود. ضربه سر جان استونز در وقت‌های تلف شده در نهایت پس از بررسی کنار زمین توسط کریس کاوانا، داور بازی، مورد تایید قرار گرفت.

این گل در ابتدا توسط VAR بررسی شد چون به دلیل قرار گرفتن برناردو سیلوا مقابل خوزه سا، دروازه‌بان ولوز، امکان آفساید و همچنین اثر هافبک سیتی روی تمرکز دروازه‌بان، وجود داشت.

اونیل البته در اظهارات خود پس از بازی آرام بود و تکرار کرد که معتقد نیست سوگیری وجود داشته باشد، اما اکنون باید اظهارات خود را برای اتحادیه فوتبال انگلیس توضیح دهد‌.

2098011

اونیل روز یکشنبه گفت: "احتمالی وجود ندارد که همه عمداً علیه ولورهمپتون باشند، بگذارید واضح بگوییم. اما آیا چیزی در ضمیر ناخودآگاه در مورد تصمیم گیری وجود دارد؟ وقتی مقابل سیتی قرار می‌گیریم، حواس من بیشتر جمع می‌شود، آیا داوران هم اینطور هستند؟ آیا وقتی ارلینگ هالند و سیتی در یک بازی هستند، چیزی در آنجا وجود دارد که البته نه عمدی اما روی تصمیم‌گیری تأثیر می‌گذارد؟

بله مطمئنا وجود ندارد اما داوران هم انسان هستند. بگذارید اینطور بگویم، اگر مجبور شدم کسی را در خیابان ناراحت کنم و یک پسر بزرگ و کوچک در خیابان باشد، من آن پسر کوچک را ناراحت می‌کنم."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.