سیاوش یزدانی برگشت به تیمش! (عکس)

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 23:05
مدافع تیم فوتبال سپاهان برای بازی مقابل شارجه امارات منتظر تایید ژوزه مورایس است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان ایران که باید فردا در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل شارجه امارات به میدان برود، امروز آخرین تمرین خود پیش از این بازی را برگزار کرد. تمرینی که با اتفاقی جالب برای هواداران این تیم همراه بود.

سیاوش یزدانی مدافع طلایی پوشان که از همان ابتدای فصل درگیر حاشیه انضباطی شد و حدود یک ماه و نیم در تمرینات حضور نداشت، حالا امیدوار است بازگشت به میادین را تجربه کند.

این مدافع در فصل جدید هنوز حتی یک دقیقه هم بازی نکرده و تنها همراهی‌اش با سپاهان به مصاف چند روز پیش با استقلال تاجیکستان برمی‌گردد که یزدانی در آن بازی به طور کامل نیمکت نشین بود و بعید نیست با نظر مورایس در بازی فردا به میدان برود.

2098014

یزدانی در اکثر سال‌های حضورش در لیگ برتر به دور از حاشیه نبوده و امسال را هم از این قاعده مستثنی نکرد. با همه این‌ها باید دید در شرایطی که از آخرین حضورش در زمین بیش از 4 ماه می‌گذرد، چه زمانی به این طلسم پایان خواهد داد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.