مامز تیلور:/ تلاش کردم زلاتان را راضی کنم به رینگ بوکس بیاید!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 23:05
مامز تیلور، رئیس مسابقات بوکس Misfits Boxing، می‌گوید تلاش کرده زلاتان ابراهیموویچ را برای حضور در رینگ بوکس قانع کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیلور که Misfits Boxing را به همراه کِی‌اِس‌آی، ستاره معروف یوتیوب، راه‌اندازی کرده است، فاش کرده که تماس‌هایی با ابراهیموویچ داشته و تلاش کرده تا او را برای شرکت در این مسابقات قانع کند.
تیلور اعتراف کرده که با خود ابراهیموویچ و همچنین مدیر برنامه‌های او صحبت کرده است.

مسابقات Misfits Boxing به دلیل مبارزه‌های ترکیبی معروف است که اغلب شامل شخصیت‌های اینترنتی و ورزشکاران سابق می‌شود و به همین دلیل برای هواداران جذابیت زیادی دارد.

ابراهیموویچ کمربند مشکی تکواندو را دارد و همچنین به کیک‌بوکسینگ علاقه دارد‌. تیلور معتقد است برای حضور در یک مسابقه Misfits به زلاتان کمک خواهد کرد.

تیلور به سان گفت:«خیلی جالب است زیرا او بسیاری از مسابقات Misfits را دیده و آنها را دنبال کرده است. او یک کیک‌بوکسر است و مطمئنم در این مسابقات هم خوب عمل خواهد کرد.»

تیلور سپس توضیح داد که تا کنون چه صحبت‌هایی با ابراهیموویچ داشته است:«من سعی کرده‌ام زلاتان را قانع کنم و او می‌تواند مبارزه کند. من با مدیر برنامه‌های او دوست خوبی هستم و ما سه نفر یک تماس ویدئویی داشتیم.
اما بله، نام‌های دیگری هم هستند که به اندازه این افراد بزرگ نیستند اما همچنان بسیار محترم بوده و به دستاوردهای زیادی رسیده‌اند که علاقه‌مند به بوکس هستند. و چون احتمال زیادی وجود دارد که آن افراد مبارزه کنند، من اسامی‌شان را به شما نمی‌گویم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.