بلیهی، مستقیم اخراج/ ستاره جنجالی الهلال، بازی استقلال نیست

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 23:17
علی البلیهی با کارت قرمزی که در دیدار با العین گرفت، از بازی با استقلال محروم شد.

به گزارش "ورزش سه"، در جذاب‌ترین دیدار این فصل از رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، الهلال موفق شد با نتیجه عجیب پنج بر چهار، از سد العین عبور کرده و به سومین پیروزی متوالی خود دست یابد. مسابقه‌ای دیدنی و هیجان انگیز که با اتفاقات فراوانی همراه بود.

در دقیقه 82 این بازی و در شرایطی که نتیجه مسابقه پنج بر سه بود، ارسال یک توپ به پشت مدافعان الهلال، پیش از اینکه به سفیان رحیمی برسد، با برخورد به دست علی البلیهی، بازیکن پرحاشیه آبی‌های عربستان تغییر جهت داد و داور ضمن اعلام یک خطا در پشت محوطه جریمه، مدافع ملی پوش سعودی را با کارت زرد جریمه کرد.

سپس از اتاق VAR به داور مسابقه اعلام شد که این صحنه مشکوک به دریافت کارت قرمز مستقیم است و به همین دلیل، نظمی نصرالدین، داور مالزیایی برای بازبینی صحنه به کنار زمین رفت که بررسی این صحنه، چند دقیقه‌ای به طول انجامید.

2098001

در نهایت و پس از مشورت‌های طولانی، داور مسابقه تصمیم گرفت تا رنگ کارت زرد را عوض کند و با پس گرفتن اخطار، علی البلیهی را با یک کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کرد تا الهلال با احتساب شانزده دقیقه وقت‌های تلف شده، 24 دقیقه را با یک یار کمتر ادامه دهد.

بدین ترتیب و با کارت قرمزی که البلیهی در این صحنه دریافت کرد، او دیدار بعد تیمش در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا برابر استقلال را از دست داد. این بازی در تاریخ دوشنبه چهاردهم آبان و در ورزشگاه کینگدام آرنا شهر ریاض برگزار خواهد شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.