علیپور وینگر پرسپولیس در غیاب مصدومان و مغضوبان!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 23:25
درحالی که پرسپولیس پتانسیل زیادی در خط هافبک خود دارد، گاریدو از علی علیپور به عنوان وینگر استفاده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر در صحنه‌ای که مدافع السد در نیمه اول لوکاس ژوائو را در موقعیت تک به تک قرار داد به جای این مهاجم آنگولایی، علی علیپور در پست همیشگی قرار داشت، پرسپولیس گل اول را به السد می‌زد.

یا این حال گاریدو که نشان داده به سبک و ترکیب ثابت اعتقاد خاصی ندارد با بازی دادن به لوکاس ژوائو در نوک حط حمله، علی علیپور را در ابتدای بازی خارج از باکس و بیشتر به عنوان وینگر راست بازی داد.

علیپور در این پست شب کم فروغی داشت و نمی‌توانست قابلیت‌های یک وینگر پا به توپ و تمام عیار را نشان دهد. این موضوع در حالی رخ داد که پرسپولیس پتانسیل خوبی در خط هافبک خود دارد.

برای این بازی از وینگرهای پرسپولیس، اوستون اورونوف مصدوم بود و سعید صادقی نیز، مغضوب گاریدو قرار گرفت و حتی اجازه سفر به دوحه را پیدا نکرد.

2098042

نفراتی مثل یاسین سلمانی، محمد خدابنده‌لو و فرشاد احمدزاده نیز از ابتدا در ترکیب قرار نگرفتند تا علیپور شب سختی را در خارج از محوطه جریمه تجربه کند‌.

حال باید دید باتوجه به تجربه این شکست تلخ و ضعف مشهود پرسپولیس در تمام کردن موقعیت‌های پرشمار، گاریدو در بازی بعدی این تیم در لیگ برتر چه تصمیمی برای تیمش خواهد گرفت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.